//

reservekopie apps

reservekopie apps discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ok, ik heb een snelle vraag: net nieuwe laptop (eerste mac). Net een reservekopie gemaakt, wil nu alles opnieuw syncen. Muziek is al overgezet maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-10-10, 22:05
Guest-090420131051
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard reservekopie apps

Ok, ik heb een snelle vraag: net nieuwe laptop (eerste mac). Net een reservekopie gemaakt, wil nu alles opnieuw syncen. Muziek is al overgezet maar als ik nu apps opnieuw wil syncen krijg ik de waarschuwing dat m'n apps (incl data binnen de apps!!) worden verwijdert en de apps uit de library erop worden gezet. Betekent dit dat bijvoorbeeld m'n vooruitgang bij games weg is als ik opnieuw synce, of worden deze ook terug gezet opdat ik m'n phone al heb geback-upt (en geautoriseerd btw).

Dankje voor de help alvast, als info mist laat het weten!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-10-10, 17:20
evanliere evanliere is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guest-090420131051 Bekijk bericht
Ok, ik heb een snelle vraag: net nieuwe laptop (eerste mac). Net een reservekopie gemaakt, wil nu alles opnieuw syncen. Muziek is al overgezet maar als ik nu apps opnieuw wil syncen krijg ik de waarschuwing dat m'n apps (incl data binnen de apps!!) worden verwijdert en de apps uit de library erop worden gezet. Betekent dit dat bijvoorbeeld m'n vooruitgang bij games weg is als ik opnieuw synce, of worden deze ook terug gezet opdat ik m'n phone al heb geback-upt (en geautoriseerd btw).

Dankje voor de help alvast, als info mist laat het weten!
Helaas kan ik je niet helpen. Ik denk dat je tegen hetzelfde bent aangelopen dan ik, Zie evanliere "Synchronisatie en autorisatie'. Krijg je dezelfde pop ups als ik? Of krijg je foutmelding 39? Zoals enige anderen?
  #3  
Oud 28-10-10, 20:16
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Je moet eerst je computer machtigen met je iTunes account. Dan kan je door met je rechtermuisknop te drukken op 'iPhone van ***' kiezen voor 'Aankopen overzetten'.

Als je daarna synchroniseert zal je geen gevens kwijt zijn
  #4  
Oud 29-10-10, 10:17
Guest-090420131051
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ok dat heb ik gedaan alleen nou kan ik alsnog niet syncen zonder dat alles wordt verwijdert en er opnieuw wordt opgezet. Maar de vraag is, verlies ik dan m'n data binnen de apps, zoals vooruitgang bij spellen, files enzo, of worden die mee terug gezet mbv de backup die ik heb gemaakt? Thanks voor het helpen alvast
Reageren

Labels
apps, data, itunes, sync



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: iTunes zet met updaten en reservekopie apps niet terug mathijs666 iTunes 4 21-04-11 17:24
iPhone: Reservekopie ddinter Jailbreak 18 13-07-10 18:30
iPhone reservekopie geen apps? davidC iTunes 1 14-04-10 08:42
reservekopie murky123 Archief 1 20-12-09 19:56
Reservekopie terugzetten, na oude reservekopie te hebben gekozen Ray iPhone algemeen 1 07-09-08 17:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:57.