iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   software probleem (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/76545-software-probleem.html)

pzgeluid 31-10-10 07:41

software probleem
 
hallo allemaal

ik heb een iphone 3gs 32gb gekocht, maar heb het gevoel dat ik een kat in de zak heb gekocht.:mad:
ik kan hem niet met i tunes koppelen want imac ziet de 3gs niet. en hij laad wel op via de usb poort.
en ik heb een englse versie erop staan. met een paar chineese spellen.
en heb ui version 1006041529.

kan ik op de een of andere manier de software aanpassen :confused: of heb ik een foute telefoon???


wie kan mijn helpen??

WDS001 31-10-10 09:37

Het lijkt erop dat je een kloon te pakken hebt. Kan je enkele foto's uploaden?

pzgeluid 31-10-10 12:07

foto
 
waarvan moet ik fotomaken?
software of body?

XIII 31-10-10 12:23

Doe beide maar.

pzgeluid 31-10-10 14:51

4 Bijlage(n)
een paar foto's heb ik gemaakt.

XIII 31-10-10 16:01

Vooral die 4e foto roept bij mij achterdocht op, vanwege de term in jouw eerste post in dit topic:

"UI version"? Die heb ik net als "iPhone version" nog nooit in het instellingen menu gezien...

Anderen wel? Of is dit inderdaad een best goed lijkende kloon?

joyciie 04-11-10 22:56

Ik vind het ook maar raar..
Ik heb ook geen UI version in men tel staan.
Tevens snap ik ook niet waarom er geen Wi-Fi adres staat??
00:00:00:00:00 ?? Toch raar.. iedere iphone beschikt over Wi-Fi..

Grtz

ButcherJF 05-11-10 07:40

Ik vraag me af of hier niet iemand ontzettend aan het klooien is geweest met software. Ook de volgorde in het Info-scherm klopt niet nl. De telefoon zelf ziet er wel echt uit -voor zover dat te zien is op de foto's.

Probeer eens of de telefoon in DFU wel herkend wordt?

Jeffah92 12-12-10 13:46

Beste Pzgeluid,

Ben jij inmiddels als iets meer te weten gekomen over deze Iphone, de functies etc?

Ik heb hem namelijk gister gekocht en ben ook te grazen genomen..

Hoor graag van je,

Jeffrey

Excuses voor het ophalen van dit topic...

XIII 12-12-10 15:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jeffah92 (Bericht 613820)
Excuses voor het ophalen van dit topic...

Dat is niet erg.

Sterker nog, als je jouw berichten hier gepost had was dat nog beter geweest!

Jeffah92 12-12-10 16:13

Ik wist helaas toen nog niet of het om deze telefoon zou gaan!

Mvg,

Jeffrey

iWiefring 12-12-10 16:31

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 593905)
Vooral die 4e foto roept bij mij achterdocht op, vanwege de term in jouw eerste post in dit topic:

"UI version"? Die heb ik net als "iPhone version" nog nooit in het instellingen menu gezien...

Anderen wel? Of is dit inderdaad een best goed lijkende kloon?

In de plaats van UI-, en iPhone version, heb ik IMEI en ICCID. ;)

Jeffah92 12-12-10 19:35

Router is een E-tech wlrt03.

Het probleem is dat als ik hem elke keer op start me internet dus ook wegvalt. Vrij irritant, maar daar is dus voorlopig nog niks aan te veranderen!

Met de laatste zin bedoel ik, is er een bepaalde Wi-Fi setting waardoor ik misschien wel verbinding kan krijgen!

Ik hoor het wel weer!

Want de helpdesk is hier niks bij! :)

Jeffrey

ballegooier 12-12-10 19:51

Wat je met je Wi-Fi zou kunnen proberen is tijdelijk het wachtwoord eraf te halen. Maar ja, wat je er nu precies mee wilt bereiken dat je er dan mee op internet kunt...?

Heb je al herstellen in DFU geprobeerd? Als je mazzel hebt is alleen de software flink veranderd mbv jailbreak... En is je iPhone verder echt. Hij ziet er idd erg echt uit (3e foto is helaas zo onscherp dat daar niets over te zeggen valt) Je zou het eens moeten proberen aan te sluiten op andere computer/laptop evt. met windows. En/of een andere kabel. Voor hetzelfde geldt ligt het aan een van deze 2 oorzaken...

Jeffah92 12-12-10 20:02

Ik zat op het verkeerde forum,

bedankt voor je reactie!

De beveiliging eraf halen heb ik geprobeerd, maar geen positief resultaat, bleef helaas hetzelfde!

Mvg,

Jeffrey


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:32.