//

Waterschade 3GS connect niet met itunes maar werkt wel

Waterschade 3GS connect niet met itunes maar werkt wel discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een Iphone 3GS met de nieuwste updates en alles geinstalleerd. Ik heb mijn Iphone per ongeluk in het water laten vallen maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31-10-10, 17:36
Baggio13 Baggio13 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Maastricht
Berichten: 4
Unhappy Waterschade 3GS connect niet met itunes maar werkt wel

Hallo,

Ik heb een Iphone 3GS met de nieuwste updates en alles geinstalleerd.
Ik heb mijn Iphone per ongeluk in het water laten vallen maar deze direct in een kom met rijst gelegd om zo al het vocht er nog uit t trekken.

Hij lijkt me op dit moment vrij droog op enkele vochtblaasjes onder het scherm na. De Iphone ging vanzelf een aantal keren aan en uit. Toen de iphone aanstond en naar het lochscherm ging heb ik de code ingetoetst en kwam ik in het beginscherm. Echter ging de Iphone toen zijn eigen gang en 'drukte' op allerlei toetsen en app's. Ik heb hem toen weer gelocked waarna hij ook zelf codes begon in te toetsen. Toen heb ik hem weer helemaal uitgezet. (ik gok dat dit kwam door de druk van het vocht onder het scherm?).

Anyway, nu heb ik hem nog eens geprobeerd aan te zetten en krijg ik een scherm waarop staat dat ik de iphone moet aansluiten op itunes (het bekende usb kabeltje met itunes logo). Echter wanneer ik hem aansluit op de pc aan Itunes geeft Itunes de volgende melding weer:

"Itunes kan geen verbinding tot stand brengen met de iPhone iPhone van Robert, omdat deze met een toegangscode is beveiligd. U moet uw toegangscode op de iPhone invoeren voordat deze met iTunes kan worden gebruikt."

Probleem: ik kan nergens een toegangscode invoeren omdat hij hier simpelweg nergens om vraagt....

What to do?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-10-10, 21:53
Baggio13 Baggio13 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Maastricht
Berichten: 4
Standaard

Probleem is opgelost.. kan helaas niet verklaren hoe maar na nog een tijdje in de rijst laten drogen en weer een poging doen om hem aan te zetten ging hij weer naar het gewone lock scherm en kan ik hem ook weer aansluiten op iTunes =)

  #3  
Oud 06-11-10, 19:40
jonan1's schermafbeelding
jonan1 jonan1 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 1
Standaard Zelfde probleem

Hallo,

Met mijn iPod touch 2G is vandaag precies hetzelfde gebeurt.
Grote watervlekken, vanzelf aan en uit en dingen openen.
Ik heb hem erna nog wel een paar keer aan- enuit gezet, wat je eigelijk niet moet doen.
Hij staat nu UIT in een bakje (bruine zilvervlies, is dat goed) rijst.
Welke en hoelang rijst gebruikte jij?
Bedankt.

Jonan
  #4  
Oud 06-11-10, 20:07
Baggio13 Baggio13 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Maastricht
Berichten: 4
Standaard

Hallo Johan,

Welke rijst maakt niet zo veel uit, elke rijst absorbeert water. Laat hem gewoon drogen en draai hem af en toe eens op zijn kop zodat het water niet naar een punt loopt in je iPod. (vooral met kalk etc. kan dat problemen veroorzaken wanneer te veel op een plaats droogt).

Verder is het zoals ik al zei wellicht stom geluk. In eerste instantie werkte hij niet meer en naderhand wel. Zoals je al zei is het slecht om hem aan en uit te zetten en hem aan te sluiten op de pc. Probeer dat ook even een dag of 2 uit te stellen (lukte mij niet haha)

Succes ermee, verder kan ik je helaas niet helpen. (Googlen op je probleem helpt soms ook nog wel eens....)

Groeten Robert
Reageren

Labels
iphone, itunes, probleem, toegangscode, water



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iTunes connect werkt niet? Tim14ww Ontwikkelen voor iOS 11 30-07-14 11:10
Iphone 3GS werkt wel maar ZWART scherm lecson iPhone algemeen 4 28-11-10 19:46
Wi-Fi connect is zichtbaar maar werkt niet _RobD Wi-Fi 8 30-04-10 19:44
Wel Wi-Fi verbinding, maar werkt niet met Safari erwinKrol Wi-Fi 3 21-12-08 02:08
YouTube werkt niet. ''must connect to iTunes'' iMario Archief 3 27-05-08 17:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:53.