//

Hoelang duurt nieuwe iphone 4 configureren via reservekopie

Hoelang duurt nieuwe iphone 4 configureren via reservekopie discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb alleen topics kunnen vinden dat het maken van reservekopieen lang duurt. Dit ging bij mij heel snel. Nu ben ik de reservekopie die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-11-10, 13:48
nmoonen nmoonen is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 2
Red face Hoelang duurt nieuwe iphone 4 configureren via reservekopie

Ik heb alleen topics kunnen vinden dat het maken van reservekopieen lang duurt.

Dit ging bij mij heel snel. Nu ben ik de reservekopie die gemaakt is van mijn 3GS op mijn nieuwe iphone 4 aan het zetten. Dit doe ik via de standaard "uw iphone configureren" herstellen vanaf reservekopie. Inmiddels loopt dit al drie kwartier. En de tijd resterende tijd loopt langzaam op, van minder dan een minuut naar inmiddels 13 minuten. Ik heb geen idee of dit normaal is, en of er ook daadwerkelijk nog iets gebeurd.

Wie kan me helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-11-10, 22:53
joyciie's schermafbeelding
joyciie joyciie is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Brabant!!
Berichten: 104
Standaard

Eej,

Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar zou best kunnen dat het zo lang duurt..

Zelf ben ik van een Iphone 3G naar een Iphone 4 gegaan.. er wordt aangeraden bij een nieuwer model nooit de reserve kopie terug te zetten. Dit omdat de instellingen van de modellen kunnen verschillen, dus vaak kunnen ook niet alle instellingen dan met reserve kopie teruggezet worden.

Ik heb zelf alleen mijn contact en agenda gesynct met outlook! en bij men nieuwe tel weer teruggezet, maar alle progjes en instellingen heb ik opnieuw ingesteld.

Dus synchroniseren vanuit Itunes kan wel, maar geen reserve kopie terug zetten..
Ik weet niet of je tel het nu inmiddels wel goed doet?

Grtz
  #3  
Oud 05-11-10, 08:11
nmoonen nmoonen is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 2
Standaard gelukt

Na een uur of 4 was ik het zat en heb ik hem afgebroken. Maar op een of andere manier was het wel gelukt. Ik was alleen mijn apps kwijt, maar die heb ik opnieuw gedownload.

Mijn iphone 4 is dus nu helemaal goed en in gebruik.
Reageren

Labels
configureren, nieuwe iphone4, reservekopie, tijd



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Reservekopie duurt erg lang ruwepit iPad algemeen 11 12-08-10 09:32
Hoelang duurt het nog na ontvangst microsim? Joostg Odido (T-Mobile) 2 08-08-10 18:53
Reservekopie maken duurt eeeeeuwen! davidrotterdam iPhone algemeen 8 23-06-10 16:48
Hoelang duurt wachten op activatie SDK Emiel Janson Ontwikkelen voor iOS 4 28-04-09 19:01
iPhone: Hoelang duurt het quickpwn proces? sMilez Jailbreak 16 23-11-08 11:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:34.