//

Iphone 3GS naar Iphone4, apps gaan niet over

Iphone 3GS naar Iphone4, apps gaan niet over discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb net geupgrade van mn 3GS naar de 4, netjes alles gesynched met de nieuwste itunes versie. Probleem is echter dat geen enkele app over ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-11-10, 21:36
cozmo cozmo is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 7
Exclamation Iphone 3GS naar Iphone4, apps gaan niet over

Heb net geupgrade van mn 3GS naar de 4, netjes alles gesynched met de nieuwste itunes versie. Probleem is echter dat geen enkele app over gezet wordt naar mn iPhone 4. Alle settings, mail, adresboek, smsjes etc zijn netjes over. Geen enkele gratis of betaalde app krijg ik echter over van de 3 naar de 4.
Normaal zou ik me er niet zo druk over maken want zoveel gekochte apps heb ik niet maar een van de apps is Angry Birds die ik volledig 3 ster heb uitgespeeld en ik hoef niet uit te leggen hoeveel tijd daar in is gaan zitten

Issue is volgens mij: Heb een maand of wat geleden mn pc opnieuw installed met win7. Nieuwste itunes dr op en mn iPhone 3GS gesynched. Echter had ik geen zin om mn muziek dr opnieuw op te zetten dus heb niet volledig gesynched(??)
Heb nu meerdere backups en synchs van de Iphone 3 naar de 4 gezet maar er komt nogsteeds geen enkele app over. Please help, much appreciated!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-11-10, 18:30
cozmo cozmo is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 7
Standaard

nevermind, zelf a de oplossing gevonden door alles nogmaals te downloaden, er hoeft geen tweede keer voor de apps te betalen. Alle settings zijn blijkbaar door de backup wel overgenomen.
  #3  
Oud 05-11-10, 18:56
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Probleem opgelost en al vaker voorbij gekomen, dus een slotje.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Discussie gesloten

Labels
angrybirds, app, iphone 4, synchronisatie



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
bij 4.1 blijven of naar 4.3 gaan met 3GS? ment10 iPhone algemeen 6 15-03-11 19:10
Apps zichtbaar in ITunes maar gaan niet naar Ipad brokkie iPad algemeen 0 22-01-11 19:16
Help! apps van i-tunes store naar iphone4 overzetten lukt niet m@ndy iTunes 1 07-09-10 01:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:19.