//

Outlook 2007 Synchroniseren met Itunes 10

Outlook 2007 Synchroniseren met Itunes 10 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) HELP Hallo, Ik heb al diverse discussies gelezen maar zonder een oplossing te vinden. Ik heb een Iphone 3GS versie 4.1 en werk met windows ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-11-10, 10:51
Bacardi Bacardi is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Question Outlook 2007 Synchroniseren met Itunes 10

HELP

Hallo,

Ik heb al diverse discussies gelezen maar zonder een oplossing te vinden.

Ik heb een Iphone 3GS versie 4.1 en werk met windows 7 en Itunes 10.0.1.22 en Microsoft Outlook 2007.
Na een update van Itunes worden mijn contactpersonen en mijn agenda niet meer gesynchroniseerd.
De Synchronisatie word gewoon gedaan en zonder foutmeldingen, maar de wijzigingen die ik gemaakt heb in mijn contacten en agenda worden niet gesynchroniseerd.
Ik heb al van alles geprobeert maar geen oplossing gevonden.
Wat moet ik doen?
Terug gaan naar een oudere versie van Itunes?
Een Gmail account aanmaken en kijken of het dan wel werkt?
Jailbreaken?

Hoop echt dat er iemand is die een oplossing weet.

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-11-10, 13:04
marjan3006's schermafbeelding
marjan3006 marjan3006 is offline
• iOS 8.0
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 44
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem alleen met de agenda. Synchronisatie werkt niet.
Iemand een oplossing.?
  #3  
Oud 06-11-10, 17:33
Bacardi Bacardi is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard Re

Hoi Marjan,

Ik heb het probleem voor mijzelf nu opgelost via een omweg.
Ik heb in Google een Gmail adres aangemaakt en deze gekoppeld aan mijn hotmail adres. (kan ook met een ander email account)
Daarna heb ik mijn agenda en contacten vanuit outlook geexporteerd en deze vervolgens weer in Google geimporteerd.
Vervolgens alles meteen recht getrokken wat er niet goed stond, oa de datums van de verjaardagen versprongen 1 dag terug, vreemd maar goed.
Vervolgens in Itunes de Outlook contacten synchroniseren veranderd in Google, en synchroniseren maar. Alles werkt nu weer na behoren.
Ik gebruik zelf nu geen outlook meer maar als je de outlook connector gebruikt neem ik aan dat dit gewoon werkt zolang je maar synchroniseerd met Google
Jammer want ik vond Outlook een prettig programma om mee te werken.
Misschien dat er iemand nog met een betere oplossing komt.

Sterkte en groetjes.
Mart
  #4  
Oud 07-11-10, 13:02
marjan3006's schermafbeelding
marjan3006 marjan3006 is offline
• iOS 8.0
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 44
Standaard

Hoi Mart,
Bedankt voor je bericht. Ja van andere agenda gaat goed. Het is te gek voor woorden dat dit niet lukt met Outlook. Ik heb het "probleem" gekregen met de nieuwe agenda van MobileMe en de updates van de Control Panel voor MobileMe. Voor de updates ging alles perfect. Ga gewoon verder kijken. Mocht ik iets tegenkomen voor een mogelijke oplossing geeft dan laat ik het je weten.
Groet, Marjan
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
synchroniseren van iPhone met Outlook 2007 taken zonder Exchange snowseals iTunes 5 25-01-11 21:41
synchroniseren outlook 2007 onmogelijk? HELP rikfrombelgium iTunes 6 29-11-09 12:32
iPhone synchroniseren met 2 verschillen Pc's (MS oulook 2007 en Ms Outlook 2003 Mr. Q. iTunes 0 11-10-09 20:24
synchroniseren iphone postbussen outlook 2007 CU26 iPhone algemeen 1 11-11-08 00:01
wil syncen met Outlook 2007 en niet outlook express gillio04 iPhone algemeen 8 28-04-08 11:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:01.