//

Wachtwoord voor reservekopie??

Wachtwoord voor reservekopie?? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik dacht vandaag laat ik mijn iphone is even updaten naar de laatste versie. Dus ik eerst alle aankopen overgezet/gesynct etc. Er is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-11-10, 13:47
Cha3lot Cha3lot is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 1
Standaard Wachtwoord voor reservekopie??

Hoi allemaal,

Ik dacht vandaag laat ik mijn iphone is even updaten naar de laatste versie. Dus ik eerst alle aankopen overgezet/gesynct etc. Er is dus een reservekopie gemaakt. Nu krijg ik in itunes het scherm te zien Uw iphone configureren en dan kan je er voor kiezen om te herstellen vanaf de reservekopie Iphone. Maar nu vraagt ie om een wachtwoord.... ik heb nooit een wachtwoord ingesteld zo ver ik weet...! Ik heb al mijn voor de hand liggende wachtwoorden al gebruikt en niks. Als enige optie heb ik dan nu om de iphone als nieuw te configureren maar dan ben ik alles kwijt!! Dus mijn vraag weet iemand hier misschien raad mee??
Ik zou er heel erg geholpen mee zijn, alvast bedankt!

Gr Charlotte
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-11-10, 16:26
thomassen39 thomassen39 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Nijmegen
Berichten: 47
Standaard Synchroniseren van 3GS naar 4

Ik heb een vraag die daar verband mee houdt. Ik heb een simlockvrije iPhone 4 gekocht. Nu wil ik alles van mijn oude 3GS overzetten naar de 4. Hoe doe ik dat zonder alles kwijt te raken? En is de oude 3GS dan helemaal leeg of blijven de app's en contacten e.d. daar dan gewoon opstaan?
  #3  
Oud 11-11-10, 13:06
joyciie's schermafbeelding
joyciie joyciie is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Brabant!!
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thomassen39 Bekijk bericht
Ik heb een vraag die daar verband mee houdt. Ik heb een simlockvrije iPhone 4 gekocht. Nu wil ik alles van mijn oude 3GS overzetten naar de 4. Hoe doe ik dat zonder alles kwijt te raken? En is de oude 3GS dan helemaal leeg of blijven de app's en contacten e.d. daar dan gewoon opstaan?

Beter van niet om reservekopie van iphone 3Gs naar Iphone 4 om te zetten, je kan beter alles opnieuw synce ipv reservekopie volledig terug te zetten.. Heb ik ook gedaan..

en waarom?! omdat sommige instellingen niet compatibel zijn op beide toestellen.. het is maar een advies hoor..

Als het goed is, heb je toch alle bestanden in je itunes staan, dus kwestie van opnieuw aanvinken en synce..
Reageren

Labels
reservekopie



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wachtwoord reservekopie lvmil iPhone algemeen 13 25-06-12 19:24
wachtwoord reservekopie pieterwillems iPhone algemeen 7 12-11-11 07:56
Wachtwoord reservekopie na update iOS4 meike_k iPhone algemeen 1 05-04-11 11:50
Reservekopie terugzetten, na oude reservekopie te hebben gekozen Ray iPhone algemeen 1 07-09-08 17:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:13.