iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   synchroniseren wil maar niet lukken!!! (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/77343-synchroniseren-wil-maar-niet-lukken.html)

Fransman 10-11-10 20:12

synchroniseren wil maar niet lukken!!!
 
Hallo,

wie kan me helpen? Heb een Iphone 4, werk met (nog steeds Wxp), heb gesynchroniseerd via Itunes, en na een kleine maand werkte dat ineens niet meer: telkens een fotmelding waarbij aangegeven wordt dat synchroniseren en een reservekopie maken niet lukt, omdat mijn iphone die opdracht blijkbaar weigert. Op geen enkele manier, ook niet met de uitgeschakelde virusscanner, blijkt nog een synchronisatie mogelijk. Iphone wordt netjes herkend, alle apps ook, muziek ook, foto's idem, maar geen "herstelpunt" mogelijk, géén synchronisatie van de agenda uit outlook! Kortom, niet wat het wezen moet.:d:mad::confused: Doe ik iets fout? Zie ik iets over het hoofd? Iemand een intelligente en afdoende tip???

Bedankt,
Fransman

jemmie 10-11-10 20:20

Heb je al een geprobeerd om een herstel punt te maken als de sim eruit is.

Fransman 15-11-10 10:01

merci Jemmie, ga ik direct proberen als ik weer aan m'n eigen computer zit.

Fransman 17-11-10 01:32

Helaas, Jemmie, ook al geen oplossing dus! Even leek het goed te gaan maar op het einde van de synchronisatieprocedure weer eenzelfde melding: mijn Iphone geeft geen toestemming om te synchroniseren. Tja, wat moet je nou als je Iphone autonoom wordt?

jemmie 17-11-10 09:18

Wat je dan kunt proberen is de iphone herstellen. Maak eerst een reserve kopie, schakel de dfu mode in. Start het herstellen en vervolgens kun je de reserve kopie weer terug plaatsten.

Fransman 17-11-10 11:42

bedankt voor je reactie Emmie, maar, helaas, mijn iphone wordt niet gesynchroniseerd en een back-up maakt itunes ook al niet, omdat ook daar gemeld wordt dat mijn iphone die opdracht weigert! Geen synchronisatie, geen herstelpunt. Omdat ik een digibiel ben, zal ik best wel iets over het hoofd zien om op een andere wijze te back-uppen, dus: what to do now , quoi faire maintenant? Ikke nie wete!

nfsgamer 17-11-10 13:08

heb jij toevallig een P55 moederbord met core i5 of core i7 processor? ik heb dit probleem ook gehad. na een bios update was het probleem verholpen. veel succes!

Fransman 17-11-10 14:53

beste nfsgamer, bedankt voor je reactie. Mooi die reacties uit la douce Hollande! Maar zoals ik al eerder schreef: als volslagen digibiel sla ik van alles over het hoofd, maar erger: ik sta al snel met de mond vol tanden als het gaat over voor mij technische hoogstandjes als het updaten van de bios! Wat het is begrijp ik, maar houw toe doe, da's andere koek! Dus, als je tijd en zin hebt, kun je me dan stap voor stap uitleggen hoe een bios up te deeten? Merci milles fois!!

snorrow 28-11-10 17:50

Beste Fransman,
Bij mij duurde dit soort ongein een half jaar voordat ik de oplossing vond.
Ik had ook alles al gedaan met bios ,updates en firewalls en als er een update van Itunes of Iphone kwam was ik weer terug bij af. Vervloekt heb ik alles tot...
Ik een langzame usb hub tussen mijn (misschien te snelle of moderne) laptop zette en sinds dien synchronisatie mijn iphone zoals het hoort. Maar waarom weet ik niet!
Probeer eens een usb kastje aan te sluiten op je pc waar je meerdere usb poorten in heb. Sluit je iphone daar op aan en misschien lukt het. succes


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:30.