iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: Account aanmaken --> betaling kiezen (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/77387-account-aanmaken-betaling-kiezen.html)

JanG 11-11-10 13:52

Account aanmaken --> betaling kiezen
 
Ik heb vandaag voor iemand geprobeerd om met zijn account in te loggen in iTunes. Zodra ik met dit account in iTunes wil inloggen, moet ik een paar stappen doorlopen. Na een paar stappen de keuze op welke manier ik wil betalen (creditcard, enz.). De persoon die ik hielp wil (voorlopig) echter niets betalen en alleen gratis apps gebruiken.

Om de inlogprocedure te voltooien moet je deze gegevens echter invullen. Bij mij zelf had ik maanden terug de mogelijkheid om deze stap over te slaan. Nu kan ik die optie niet meer vinden.

De enige mogelijkheden zijn: alle gegevens invullen en op doorgaan klikken, stap terug gaan of annuleren. Weet iemand hoe ik die stap over kan slaan?

fredafca 12-11-10 16:40

Hallo Jang
Misschien kan je eerst proberen om een gratis app te downloaden en daarna registreren ,dan krijg je wel de optie om zonder credit kaart gegevens verder te gaan in jouw stappen
groet fred

linde2808 13-11-10 23:17

Ja, dit kwam ik ook tegen toen ik gisteren mijn nieuwe Iphone wou syncroniseren maar een Itunesaccount vereist was en ik dit moest aanmaken.
Maar als je goed kijkt zie je naast al die manieren van betalen nog een optie "geen".
Dat heb ik toen aangeklikt en er kwam op dat je dan maar pas bij je eerste betaalapplicatie moest selecteren op welke manier je wil betalen.

Timmy89 13-11-10 23:52

Zou je dan eens kunnen zeggen waar die staat ?
want een kameraad kan zich ook niet inloggen.

JanG 14-11-10 00:32

@ Linde2808:

Ook in iTunes 10(.1)?

linde2808 14-11-10 01:14

Ik denk de makkelijkse manier om een gratis account te maken in Itunes 10.0.1.22 is:

1. Itunes opstarten en naar Itunes store gaan
2. Een GRATIS applicatie (maakt niet uit welke) selecteren en klikken op 'gratis' om de download te starten

Wanneer je niet aangemeld bent, zal iTunes vragen om je aan te melden, alvorens je de download kan starten. Je klikt dan op 'maak nieuwe account aan'

3. Klik op 'ga door'
4. Je moet de voorwaarden van de Itunes Store accepteren door het vakje aan te vinken
5. Klik op 'ga door'
6. Voer het e-mailadres in, geef een wachtwoord, geef een beveiligingsvraag en antwoord en voor geboortedatum in
7. Klik op 'ga door'
8. selecteer 'Geen' bij betalingsmethode
9. vul de verplichte velden voor naam en adres in
10. vervolgens wordt een scherm voor controle van uw account weergegeven. Klik op 'gereed' en controleer je e-mailberichten op een verificatiebericht van Itunes Store
11. open het e-mailbericht en klik op de koppeling in het bericht om je account te activeren
12. zodra je op de koppeling klikt wordt gevraagd je aan te melden met je accountnaam en je wachtwoord
13. na aanmelden ben je normaalgezien ingelogd op je gratis account

landish 19-11-10 16:50

Ik heb hetzelfde probleem ik wil een Apple-id account aanmaken maar bij het aanvinken van het clinknbuy icoontje blijft die aangeven dat mijn creditcard wordt geweigerd en dat ik deze gegevens moet invullen, terwijl mijn clicknbuy account al gerverifeerd is. Ga ook maar eve itunes mailen.

Timmy89 19-11-10 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door linde2808 (Bericht 600102)
Ik denk de makkelijkse manier om een gratis account te maken in Itunes 10.0.1.22 is:

1. Itunes opstarten en naar Itunes store gaan
2. Een GRATIS applicatie (maakt niet uit welke) selecteren en klikken op 'gratis' om de download te starten

Wanneer je niet aangemeld bent, zal iTunes vragen om je aan te melden, alvorens je de download kan starten. Je klikt dan op 'maak nieuwe account aan'

3. Klik op 'ga door'
4. Je moet de voorwaarden van de Itunes Store accepteren door het vakje aan te vinken
5. Klik op 'ga door'
6. Voer het e-mailadres in, geef een wachtwoord, geef een beveiligingsvraag en antwoord en voor geboortedatum in
7. Klik op 'ga door'
8. selecteer 'Geen' bij betalingsmethode
9. vul de verplichte velden voor naam en adres in
10. vervolgens wordt een scherm voor controle van uw account weergegeven. Klik op 'gereed' en controleer je e-mailberichten op een verificatiebericht van Itunes Store
11. open het e-mailbericht en klik op de koppeling in het bericht om je account te activeren
12. zodra je op de koppeling klikt wordt gevraagd je aan te melden met je accountnaam en je wachtwoord
13. na aanmelden ben je normaalgezien ingelogd op je gratis account

Dit is de oplossing voor je probleem als je geen betaal gegevens wil ingeven.
proberen misschien ook er ergens een sticky van maken zodat het voor iedereen duidelijk is :)

landish 19-11-10 19:14

Ja dat heb ik gedaan maar ik kan bij die betaling nergens ''geen'' aanklikken, er staat alleen visa mastercard discover en clicknbuy, ik weet alleen dat het bij die amerikaanse wel staat maar ik wil juist een nederlandse :P

Fabidou 12-12-11 16:56

Iemand hier al oplossing voor?

Knop "geen" is er echt niet.:mad:

Timmy89 12-12-11 17:08

Ja
Vanuit de AppStore een gratis programma aankopen zoals facebook en dan de stappen doorlopen dit weekend nog gedaan en het werkt ;)

Fabidou 12-12-11 17:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmy89 (Bericht 745344)
Ja
Vanuit de AppStore een gratis programma aankopen zoals facebook en dan de stappen doorlopen dit weekend nog gedaan en het werkt ;)

;);) Thanks, het is mij gelukt.

Nu de volgende stap : wat gedownload, maar hoe zet ik het nu op de iPhone?:O

Timmy89 12-12-11 19:43

Synchroniseren met iTunes ;)

Fabidou 12-12-11 19:55

Simpele handleiding ergens te vinden?

Heb wel al gedownload maar synchroniseren vind ik niet :O

Timmy89 12-12-11 22:11

Zoek eens op Google muziek toevoegen op Iphone oid;)

Fabidou 17-12-11 12:55

Het is me gelukt maar als ik een app laat synchroniseren dan doet het programma alles synchroniseren, ook Outlookbestanden die ik niet heb.
Moet elke keer afkruisen en annuleren.

Kan dat niet anders?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:27.