iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: Windows opnieuw geïnstalleerd - Probleem in Itunes! (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/77417-windows-opnieuw-geinstalleerd-probleem-itunes.html)

Tomvu 11-11-10 20:00

Windows opnieuw geïnstalleerd - Probleem in Itunes!
 
Beste Mensen,
Ik had laatst een aantal virussen en trojan horses op mijn computer, waardoor ik de alles opnieuw geïnstalleerd heb, dus ook Itunes!

Als ik mijn Iphone 4 16GB aansluit op mijn computer wordt Itunes automatisch geopend en wordt mijn Iphone getoond in Itunes (zo hoort het ook)

http://img560.imageshack.us/img560/8...esprobleem.png

NU het probleem:
Zoals in het plaatje te zien wordt mijn Iphone wel getoond in Itunes, maar kan ik de bestanden niet aanpassen! Ik kan dus geen bestanden verwijderen van of toevoegen aan mijn Iphone via Itunes.

Wie heeft de oplossing?

Bvd,
Tomvu

d.hoff 11-11-10 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tomvu (Bericht 599181)
Beste Mensen,
Ik had laatst een aantal virussen en trojan horses op mijn computer, waardoor ik de alles opnieuw geïnstalleerd heb, dus ook Itunes!

Als ik mijn Iphone 4 16GB aansluit op mijn computer wordt Itunes automatisch geopend en wordt mijn Iphone getoond in Itunes (zo hoort het ook)

http://img560.imageshack.us/img560/8...esprobleem.png

NU het probleem:
Zoals in het plaatje te zien wordt mijn Iphone wel getoond in Itunes, maar kan ik de bestanden niet aanpassen! Ik kan dus geen bestanden verwijderen van of toevoegen aan mijn Iphone via Itunes.

Wie heeft de oplossing?

Bvd,
Tomvu

Goede avond.
jij moet even de computer opnieuw machtigingen, dit doe je als je Ithunes hebt geopend en natuurlijk aangemeld zijn.
Als het goed is kun je dan weer van alles doen.

Succes en groetjes:)

Tomvu 11-11-10 23:08

Bedankt, maar waar moet ik m'n computer machtigen??

XIII 11-11-10 23:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tomvu (Bericht 599265)
Bedankt, maar waar moet ik m'n computer machtigen??

Informatie over het verlenen en intrekken van machtigingen voor de iTunes Store

Jamster95 11-11-10 23:41

Volgens mij lukt dit niemand waneer je niet de bovengenoemde methode toepast?

XIII 11-11-10 23:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jamster95 (Bericht 599284)
Volgens mij lukt dit niemand waneer je niet de bovengenoemde methode toepast?

Ik begrijp je helaas niet.

Waar verwijs je naar met "dit" en waarnaar met "bovengenoemde methode"?

d.hoff 12-11-10 00:09

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jamster95 (Bericht 599284)
Volgens mij lukt dit niemand waneer je niet de bovengenoemde methode toepast?

kijk maar na de Foto

Tomvu 14-11-10 22:30

Ik heb mijn computer gemachtigd, maar ik kan nog steeds geen muziek of andere bestanden verwijderen of aanpassen via mijn computer. Wie weet de oplossing?

gemakki 19-11-10 17:04

hoi ik heb ook een probleem met i tunes wanneer ik mijn ipad of iphone connect metbitunes dan,gaatvitunes mijn gegevens wissen op ipad en iphone.vanwege mijn comuter storing windows 7 meerdere malen geinstalleerd.de melding dat ik 4computers heb gemachtigd.
vraag hoe los ik dit op .
mijn apps staan namelijk niet meer op mijn pc

jeffdh 19-11-10 23:38

hoi,

hier het zelfde probleem.
als je wilt syncen vraagt ie ook te wissen.
maar ik heb geen zin om alles opnieuw te install.
iemand al een oplossing.

Met vriendelijke groet;
jeff

gemakki 20-11-10 01:24

Daar zeg je iets, excuses maar ik ben een stap vergeten!

Dit is het kort:
1. Computer autoriseren voor je iTunes-account
2. iPhone aan computer hangen maar nog niet synchroniseren als de iPhone wordt herkend
3. Dan met de rechter muisknop op de iphone klikken in itunes, en kies in het pull-down-menu dan "aankopen overzetten".

iTunes kopieert dan alle apps. Dit werkt alleen als de computer is geautoriseerd voor de apps die al op de iPhone staan!
Nu kun je synchroniseren, let op dat alle gewenste apps zijn aangevinkt.
Pff, ik doe dit best vaak, als je het opschrijft lijkt het lastiger dan ik dacht. ik heb dit gedaan zo als het hier is beschreven bij mij ging dit goed groeten Ge

jeffdh 24-11-10 18:42

mooi dankje dat werkt.
maar kan je dit ook met de muziek doen?

groet jeff.

ReTouch 24-11-10 19:05

Als je een back-up had gemaakt van je oude iTunes kan je zonder alles van je iPhone wissen synchroniseren.
Vervang de huidige iTunes map met je back-up map.
De instellingen op je oude iTunes herkent dan jouw iPhone en omdat je back-up ook nog al je oude muziek/tv shows bevat kan je gewoon dingen erop en van je iPhone afhalen.

Dit heb ik al een aantal keer op verschillende computers gedaan en het werkt iedere keer ook.

jeffdh 24-11-10 19:08

dat is het probleem, pc was gecrasht, dus geen bach-up.

ReTouch 24-11-10 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jeffdh (Bericht 604857)
dat is het probleem, pc was gecrasht, dus geen bach-up.

Dus je hebt ook geen back-up van je muziek?
Heb je je muziek via iTunes gekocht of van cd's afgehaald?
Als je het via iTunes gekocht hebt kan je het volgens mij weer opnieuw downloaden.

Volgens mij was er ook een programma waarmee je de muziek van je iPhone kon afhalen om jouw bibliotheek mee te vullen. Je hebt je muziek dan wel terug, maar je moet dan zelf weer je afspeellijsten maken.

gemakki 24-11-10 21:20

hoi, jeff ik had niet zoveel muziek op mijn iphone en ipad,maar ik neem aan dat als je het had aangeschaft in itunes,dat je dat ook kunt herstellen zoals de apps.
ik ga nu even niet meer mijn iphone en ipad aan itunes hangen,ik heb veel ellend gehad met de update van de week fout melding 1013 error,maar het draait weer.

groet gemakki


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:53.