//

Outlook email synch werkt niet naar behoren.

Outlook email synch werkt niet naar behoren. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een OTB US phone en heb daar nu 1.1.3 op staan. Alles werkt naar behoren. De Outlook synck werkt goed voor "ONGELEZEN" email, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-02-08, 11:54
stefaand stefaand is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 20
Standaard Outlook email synch werkt niet naar behoren.

Ik heb een OTB US phone en heb daar nu 1.1.3 op staan.
Alles werkt naar behoren.
De Outlook synck werkt goed voor "ONGELEZEN" email, contacts en calender.
Maar als ik reeds met outlook mijn ongelezen email binnengehaald heb dan komt die NIET MEER op de iPhone. De IPHONE neemt enkel de ongelezen email van mijn pop3 account binen.

Kan iemand mij vertellen hoe het komt dat hij de "GELEZEN" emails van outlook niet synchronizeerd ?

PS: ik heb ook SynchFix gedoawnload en geinstalleerd op de iphone (can iClarified).

Bedankt voor jullie hulp.
groetjes,
stefaan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-02-08, 21:20
dhm dhm is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 70
Standaard

kan het er niet mee te maken hebben dat de mail opgehaald wordt vanaf een server en jij 'gelezen' mail dus lokaal hebt gemaakt (beetje kromme zin, i know) ?
maw, de 'gelezen' berichten staan niet meer op de server en zijn dus niet meer binnen te halen. in dat geval moet je ff de instellingen aanpassen naar de situatie waarin je mail niet gedelete wordt van de server
  #3  
Oud 19-02-08, 23:21
stefaand stefaand is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 20
Standaard pop3

nee het gaat als volgt :
mijn outlook neemt de mail binnen van mijn skynet mailbox op de server via pop3.
Die email komt dan lokaal in mijn PST file in outlook en verdwijnt van op de server.
Als ik outlook NIET opstart en met de iphone pop3 doe dan komen de emails wel op de iphone maar blijven op de server staan en dan kan ik ze nog eens downloaden met outlook.

Maar dat is onhandig, want ik krijg gans de dag emails binnne in outlook en die komen dan niet op de iphone. Ik weet dat ik in outlook kan specifieren " leave the email on the server" maar dan loopt mijn mailbox vol op de server.

Het zou dus leuk zijn dat de iphone ook de emails synch die lokaal in outlook zitten zoals ie doet met de contacten en de calendar.
  #4  
Oud 21-02-08, 09:26
Blackherrie's schermafbeelding
Blackherrie Blackherrie is offline
• iOS 4.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Land van maas en waal
Berichten: 237
Standaard

Als je nu je nieuwe emails niet in je pst laat binnen komen ?
maar gewoon in je regular ost file ?
  #5  
Oud 21-02-08, 11:43
stefaand stefaand is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 20
Standaard

nee want dan is mijn pop3 mailbox binnen de korste keren vol en moet ik die manueel gaan ledigen op de server.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alarm Clock werkt niet naar behoren Wendies Desktop-applicaties 5 05-11-10 13:31
Hardware: GPS werkt niet naar behoren Buzze iPhone Navigatie 4 04-06-09 10:25
Accelerometer werkt niet naar behoren. Curaphone iPhone algemeen 17 01-03-09 19:57
iPhone camera werkt niet naar behoren Madra iPhone algemeen 3 08-02-09 18:41
Bossprefs 2.13b werkt niet naar behoren... w.d Jailbreak apps en thema's 2 16-09-08 13:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:55.