Probleem met sync. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, ik ben een nieuwe ipod gebruiker, de nieuwste ipod touch, nu heb ik wat applicaties gedownload via die store van itunes, allemaal die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem met sync.
Hallo iedereen,
ik ben een nieuwe ipod gebruiker, de nieuwste ipod touch, nu heb ik wat applicaties gedownload via die store van itunes, allemaal die gratis zijn. Ik wil die synchroniseren, ik vink ze allemaal aan. Pc begint te synchroniseren maar ze willen maar niet op mijn ipod komen, echt raar. Wat moet ik hier aan doen? Btw sorry als jullie deze vraag al veel gehad hebben, maar ik vind geen antwoord Greetings Bosii |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Synchronisatie
Wat voor foutmelding krijg je? Is je computer gemachtigd? |
|
|||
|
|||
Krijg helemaal geen foutmelding zelf, en ja mijn pc is gemachtigd.
Wel als ik elke keer de applicatie wil openen op mijn pc, komt erop dat deze computer geen machtiging heeft voor [ Naam applicatie ] en krijg ik een scherm om mijn ID in wachtwoord in te vullen. Dit doe ik dan en er komt op dat deze pc al geautoriseerd is. |
|
||||
|
||||
Misschien moet je dan even proberen de apps te installeren via de App Store op je iPod.
|
|
|||
|
|||
Geen Wi-Fi op dit moment, binnen een maandje pas draadloos hier, maar toch bedankt!
Nog iemand een ideetje? Laatst gewijzigd door King1987; 16-11-10 om 20:50. Reden: Niet te snel willen uppen, is niet nodig ;) Niet iedereen is momenteel online :) |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik moest gewoon zorgen dat ik administrator was, dat was het probleem dus
|
|
|||
|
|||
Met Itunes 10.1.0.54 wordt mijn outlook agenda en Iphone-Ipad agenda NIET meer gesynchroniseerd. Had hoop gevestigd op 4.2, moor ook dat geeft geen oplossing. Weet iemand raad ?? Dank alvast
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met Wi-fi Sync | pjuter | Jailbreak apps en thema's | 10 | 13-12-10 18:35 |
Probleem met sync'en | Ichneumon | iPad algemeen | 10 | 31-07-10 11:23 |
Probleem met Todo syncen (met Appigo sync) | jayjay00 | iPhone Apps | 3 | 19-01-10 21:23 |
Sync-probleem met Nemus Sync | StoffelXYZ | iTunes | 1 | 14-11-08 12:33 |
Sync probleem met 1.1.4 | ponie | iTunes | 13 | 16-09-08 14:03 |
|
|