//

Hoe zet ik adressen van oude telefoon in mijn nieuwe G4 zonder iTunes?

Hoe zet ik adressen van oude telefoon in mijn nieuwe G4 zonder iTunes? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Lastig probleem. Heb sinds vandaag eindelijk mijn iPhone 4 in gebruik (na een maand lijdzaam afwachten). Mijn iMac is van 2004 en heeft Mac OS ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-11-10, 17:03
Talliebally Talliebally is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Question Hoe zet ik adressen van oude telefoon in mijn nieuwe G4 zonder iTunes?

Lastig probleem. Heb sinds vandaag eindelijk mijn iPhone 4 in gebruik (na een maand lijdzaam afwachten). Mijn iMac is van 2004 en heeft Mac OS X 10.4.11. Daar draait helaas geen moderne vereiste versie van iTunes op.

Maar gelukkig heeft mijn vriend op zijn Laptop PC wel de juiste iTunes en zo heb ik toch mijn iPhone aan de praat gekregen. Maar, nu wil ik mijn telefoonlijst die ik van mijn sim gekopieerd heb op mijn iMac (in Adresbook) op mijn telefoon zetten. Hoe doe ik dat? Synchroniseren lukt dus niet. En mijn vriend ziet het natuurlijk niet zitten om met mijn gegevens te moeten synchroniseren op zijn laptop (wel voor Apps, maar niet voor telefoonlijsten).

Is er een andere mogelijkheid dan alles braaf over tikken? Er moet toch wel ergens een tooltje/trucje voor zijn? Wil iemand me de juiste weg wijzen? Ben nog zo groen op iPhone gebied.
Dank!!!!

Gr Talitha
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-11-10, 18:11
wil wil is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 443
Standaard

Iphone kan adressen van simkaart importeren. Zit onder instellingen / mail,contacten,agenda / importeer simcontacten.
  #3  
Oud 24-11-10, 12:50
Talliebally Talliebally is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wil Bekijk bericht
Iphone kan adressen van simkaart importeren. Zit onder instellingen / mail,contacten,agenda / importeer simcontacten.
Hmm... Simkaart van oude telefoon is te groot - zegt mijn vriend.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: hoe zet ik itunes gegevens van windos over op mijn nieuwe macbook heli53 iTunes 3 19-11-10 12:35
Windows: Hoe zet ik fotos op mijn Iphone4 met itunes 9.2? Nnijd iTunes 6 23-08-10 13:15
Laptop gechrashed, hoe krijg ik alles van mijn Iphone in een nieuwe itunes ? ferry01 Archief 3 31-03-09 17:33
Mijn oude telefoon is kapot, en nu... Summy Archief 1 28-08-08 21:00
Hoe kan ik mijn oude telefoonnummers in mijn iphone zetten michel1984 Archief 1 20-02-08 12:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:52.