synchroniseren itunes 10.1 icm office 2010 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het al mogelijk om contacten en agenda's uit office 2010 te synchroniseren met itunes 10.1? Verder heb ik een iPhone 4 met ios 4.1 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
synchroniseren itunes 10.1 icm office 2010
Is het al mogelijk om contacten en agenda's uit office 2010 te synchroniseren met itunes 10.1? Verder heb ik een iPhone 4 met ios 4.1 en windows 7. Ik krijg het namelijk niet voor elkaar. Jullie wel?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hier Office 2010, Windows 7/64, iTunes 10.1.0.54 en een iPhone 4 met iOS 4.2.1. Nagenoeg geen problemen, het enige wat niet goed werkt is dat sommige afspraken en contacten dubbel op de iPhone en/of in Outlook terecht komen. Maar dat is een oud probleem.....
|
|||
|
|||
Het enige verschil is de ios, ik heb nog 4.1 ivm jailbreak en jij hebt 4.2.1. Zou het daar dan aan liggen?
|
|
||||
|
||||
Ook onder 4.1 was het hier geen probleem. Je zou eens iTunes (en de rest van de Apple-meuk zoals Quicktime) kunnen deïnstalleren en daarna opnieuw installeren.
|
|
|||
|
|||
Heb net een clean install gedaan maar helaas zonder succes. Misschien is het verschil dat ik meerdere adresboeken en ook meerdere agenda's probeer te synchroniseren en jij niet?
|
Labels |
itunes 10.1, office 2010, synchroniseren |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: office outlook 2010 | corneglia | iTunes | 10 | 15-01-11 17:07 |
Windows: office 2010 met itunes 8.2?? | digiboudy71 | iTunes | 1 | 13-06-09 02:05 |
|
|