//

Agenda maar in één richting synchroniseren

Agenda maar in één richting synchroniseren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik synchroniseer thuis mijn iphone (apps, contactpersonen, agenda). Nu wil ik op het werk de agenda-afspraken in mijn iphone krijgen. Ik heb itunes op mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-11-10, 12:29
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard Agenda maar in één richting synchroniseren

Ik synchroniseer thuis mijn iphone (apps, contactpersonen, agenda).

Nu wil ik op het werk de agenda-afspraken in mijn iphone krijgen. Ik heb itunes op mijn werk-pc. Ik wil dus de agenda maar in 1 richting overzetten: van werk-pc (outlook) naar mijn iphone. Ik wil daarnaast natuurlijk mijn privé-afspraken behouden. Is dit mogelijk?

Indien neen, kan ik dan mijn iphone synchroniseren (in 2 richtingen) met 2 agenda's, die van het werk en die thuis, waarbij alle afspraken in beide agenda's gezet worden? En kan ik de privé-afspraken maskeren als privé, zodat ze niet zichtbaar zijn op het werk?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
standaard iphone agenda synchroniseren met 2e agenda Quatz iPhone algemeen 0 05-02-11 22:15
synchroniseren in een agenda met exchange en outlook kvi iTunes 1 15-12-10 23:32
Windows: computercrash - synchroniseren van iphone richting itunes dr_dree iTunes 3 16-08-10 19:40
agenda synchroniseren op 2 pc's den_berten iTunes 9 12-03-09 13:29
Agenda synchroniseren Mopje Desktop-applicaties 7 18-12-08 17:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:44.