Probleem met appstore en Itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb dit overal op internet gezocht maar vindt geen een goede oplossing. 1. Elke keer als ik vanaf mijn Iphone mijn apps wil update ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem met appstore en Itunes
Ik heb dit overal op internet gezocht maar vindt geen een goede oplossing.
1. Elke keer als ik vanaf mijn Iphone mijn apps wil update krijg ik dit: Laatst gewijzigd door mrstylo; 03-12-10 om 17:32. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb jij dezelfde rekeningnr en account enzo gebruikt?
Tis maar een vraag zenne. En je kan maar tot 5 machtigingen gaan, dit kan je wel nagaan hoe dat zit en het aantal, ik weet niet meteen hoe je dit kan vinden, moet wel te vinden zijn in je itunes zelf denk ik. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met wekker,appstore en ipod! | kadim_nr1 | iPhone algemeen | 2 | 25-08-10 15:14 |
iTunes sync, probleem met iCal en Contactgegevens na overschrijvene iTunes-map | hoeboe | iTunes | 0 | 20-07-10 14:23 |
Amerikaanse apps op Ipad - probleem met synchronisatie met Itunes | Double_A | Archief | 4 | 07-05-10 15:40 |
Probleem met account bij downloaden AppStore | bverp | iPhone algemeen | 1 | 13-09-08 01:18 |
appstore itunes vs appstore iphone | jantjuh | Archief | 1 | 02-08-08 14:01 |
|
|