Nieuwe laptop + nieuwe iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn laptop is stuk gegaan. Ik heb nog wel al mijn muziek enzo. Alleen als ik een nieuwe laptop bestel, ben ik bang dat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nieuwe laptop + nieuwe iTunes
Mijn laptop is stuk gegaan. Ik heb nog wel al mijn muziek enzo. Alleen als ik een nieuwe laptop bestel, ben ik bang dat ik dus me iPhone moet reinstallen voordat ik hem fatsoenlijk kan gebruiken met iTunes, en dat zal zonde zijn van al me apps!
Dus hoe kan ik gewoon gebruik maken van iTunes zonder me iPhone te reinstallen. Het is toch mogelijk om je iPhone op meerdere computers aan te sluiten en mee te syncen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat je moet doen juist weet ik helaas allemaal niet meer vanbuiten. Ik heb dit ook moeten doen voor m'n nieuwe laptop en heb gewoon de uitleg gelezen die er op kwam toen ik wilde synchroniseren en dan zelf de juiste keuze gemaakt en m'n apps kwamen er op in m'n itunes. Ik denk wel er hier andere mensen zijn die meer uitleg kunnen geven. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Laptop kapot, iPhone gebruiken op nieuwe laptop | FenixStyle | iTunes | 5 | 29-11-10 19:35 |
Nieuwe laptop | belgiumiphone | Archief | 1 | 09-01-10 10:38 |
Nieuwe Laptop..Itunes synchroniseren..Probleem | steven4life | iTunes | 1 | 09-09-09 15:01 |
Windows: iPhone, iTunes - Nieuwe Laptop | AmpSource | iTunes | 0 | 17-06-09 14:03 |
Laptop gechrashed, hoe krijg ik alles van mijn Iphone in een nieuwe itunes ? | ferry01 | Archief | 3 | 31-03-09 17:33 |
|
|