//

Nieuwe laptop + nieuwe iTunes

Nieuwe laptop + nieuwe iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn laptop is stuk gegaan. Ik heb nog wel al mijn muziek enzo. Alleen als ik een nieuwe laptop bestel, ben ik bang dat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-12-10, 23:12
J090's schermafbeelding
J090 J090 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 11
Standaard Nieuwe laptop + nieuwe iTunes

Mijn laptop is stuk gegaan. Ik heb nog wel al mijn muziek enzo. Alleen als ik een nieuwe laptop bestel, ben ik bang dat ik dus me iPhone moet reinstallen voordat ik hem fatsoenlijk kan gebruiken met iTunes, en dat zal zonde zijn van al me apps!

Dus hoe kan ik gewoon gebruik maken van iTunes zonder me iPhone te reinstallen. Het is toch mogelijk om je iPhone op meerdere computers aan te sluiten en mee te syncen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-12-10, 23:36
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door J090 Bekijk bericht
Mijn laptop is stuk gegaan. Ik heb nog wel al mijn muziek enzo. Alleen als ik een nieuwe laptop bestel, ben ik bang dat ik dus me iPhone moet reinstallen voordat ik hem fatsoenlijk kan gebruiken met iTunes, en dat zal zonde zijn van al me apps!

Dus hoe kan ik gewoon gebruik maken van iTunes zonder me iPhone te reinstallen. Het is toch mogelijk om je iPhone op meerdere computers aan te sluiten en mee te syncen?
Je zal alvast op je laptop itunes terug moete machtigen terug met dezelfde account en rekening nr enz...

Wat je moet doen juist weet ik helaas allemaal niet meer vanbuiten.
Ik heb dit ook moeten doen voor m'n nieuwe laptop en heb gewoon de uitleg gelezen die er op kwam toen ik wilde synchroniseren en dan zelf de juiste keuze gemaakt en m'n apps kwamen er op in m'n itunes.

Ik denk wel er hier andere mensen zijn die meer uitleg kunnen geven.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Laptop kapot, iPhone gebruiken op nieuwe laptop FenixStyle iTunes 5 29-11-10 19:35
Nieuwe laptop belgiumiphone Archief 1 09-01-10 10:38
Nieuwe Laptop..Itunes synchroniseren..Probleem steven4life iTunes 1 09-09-09 15:01
Windows: iPhone, iTunes - Nieuwe Laptop AmpSource iTunes 0 17-06-09 14:03
Laptop gechrashed, hoe krijg ik alles van mijn Iphone in een nieuwe itunes ? ferry01 Archief 3 31-03-09 17:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:06.