//

i tunes op externe schijf zetten?

i tunes op externe schijf zetten? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb i tunes op de c schijf staan maar kan ik die nu overzetten naar een externe harde schijf? Of moet ik die dan opnieuw ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-12-10, 13:18
jaynor jaynor is offline
• iOS 7.0.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Zuidoost Brabant
Berichten: 24
Smile i tunes op externe schijf zetten?

Heb i tunes op de c schijf staan maar kan ik die nu overzetten naar een externe harde schijf? Of moet ik die dan opnieuw installeren? Of gaat dat helemaal niet?
Mijn c schijf zit namelijk nogal vol en krijg steeds de melding dat hij vol zit.heb er al wat afgegooit maar krijg nog steeds de melding.
En nu dacht ik eraan om i tunes op en externe schijf te zetten.

groetjes jaynor
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-12-10, 13:38
uluru1964 uluru1964 is offline
• iOS 5.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Venlo
Berichten: 6
Standaard

Via www.apple.com/nl naar help pagina's gaan en zoekn op iTunes voor Windows: map verplaatsen: beknopte, duidelijke handleiding.
Let op dat je de ext. harde schijf steeds moet aansluiten voordat je iTunes opstart anders vindt iTunes je Bibliotheek niet.
Ik heb iTunes op mijn laptop draaien via ext harde schijf. Werkt perfect ! Je c schijf is weer lekker leeg en alles aan muziek, apps etc staat op de externe schijf. Het overzetten kan ff duren bij een (zeer) grote bibliotheek.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad verbinden met externe harde schijf jereon24 iPad algemeen 7 21-01-11 16:04
Mac OS X: iPhone synchroniseren werkt niet icm externe harde schijf JustOleg iTunes 0 09-11-09 17:03
Windows: Externe harde schijf waalboer iTunes 14 06-09-09 13:13
Muziek: Muziek streamen vanaf (externe) schijf in het lokale netwerk hamlet Muziek, foto & video 2 01-09-09 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:00.