iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: foto's terugzetten naar nieuwe PC.. Help :-( (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/79335-foto-s-terugzetten-naar-nieuwe-pc-help.html)

Ingrid358 05-12-10 18:55

foto's terugzetten naar nieuwe PC.. Help :-(
 
Beste mensen!
Ik heb onlangs een crash gehad met mijn Windows Vista en heb mijn hele pc opnieuw moeten laten installeren. Itunes kwijt, maar ook 4000 foto's...

Nu wil ik graag mijn foto's weer terugzetten op mijn computer. Had ze voor de crash NET op mijn iphone gezet alle 4000...

Helaas lukt het mij niet de foto's (en uiteraard muziek en app's) weer terug te zetten.

Wie kan mij helpen???

Groetjes Ingrid

haticeee 22-08-11 00:52

Ik heb dezelfde probleem :S
Ik ga mijn pc opsturen en 100% dat alle gegevens weggaat. Ik ben nu bezig om het allemaal op mijn iphone te zetten maaaaar ik weet niet of ik het allemaal terug kan zeten op mijn pc ?

apotheosis 22-08-11 01:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door haticeee (Bericht 701142)
Ik heb dezelfde probleem :S
Ik ga mijn pc opsturen en 100% dat alle gegevens weggaat. Ik ben nu bezig om het allemaal op mijn iphone te zetten maaaaar ik weet niet of ik het allemaal terug kan zeten op mijn pc ?

Geen risico nemen haticeee; zet al je boeltje op een externe harde schijf, je gaat mij nadien dankbaar zijn dat je als je je pc terug hebt er alles terug kan opzetten zowel op je pc als op je iphone nadien :).

abbenhui 22-08-11 14:42

Da's gelukkig heel simpel.
Je phone aansluiten op de PC en in Windows Verkenner de i-Phone opzoeken (meestal onderaan de lijst)
Op klikken, doorklikken, en je komt bij je foto's. Van daar uit kun je ze naar de pc kopiëren.

Wim.

apotheosis 22-08-11 15:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abbenhui (Bericht 701252)
Da's gelukkig heel simpel.
Je phone aansluiten op de PC en in Windows Verkenner de i-Phone opzoeken (meestal onderaan de lijst)
Op klikken, doorklikken, en je komt bij je foto's. Van daar uit kun je ze naar de pc kopiëren.

Wim.


Ja, dat gaat zoals je zelf zegt maar er zijn nu éénmaal soms problemen mee in deze, daardoor ik altijd iedereen aanraad om alles ook op een externe harde schijf te zetten, er is niks veligers dan het dubbel te hebben. :).

XIII 22-08-11 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 701276)
Ja, dat gaat zoals je zelf zegt maar er zijn nu éénmaal soms problemen mee in deze, daardoor ik altijd iedereen aanraad om alles ook op een externe harde schijf te zetten, er is niks veligers dan het dubbel te hebben. :).

Jawel hoor: driedubbel: ook nog een online (en offsite!) backup, voor als je huis afbrandt...

apotheosis 22-08-11 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 701277)
Jawel hoor: driedubbel: ook nog een online (en offsite!) backup, voor als je huis afbrandt...

Aan uw reactie te merken is het wel overduidelijk dat jij dat probleem nog nooit heb voorgehad, andere mensen helaas wel. Ik ben het helaas zelf ook al 1keer tegen gekomen, de boel flipte om één of andere reden en was mijn boeltje kwijt zowel op laptop als iphone en dan mag jij hier het in het belachekijke trekken, als het nu nog eens gebeurd dan zal ik alles nog hebben en anderen niet.

XIII 22-08-11 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 701280)
dan mag jij hier het in het belachekijke trekken

Dan heb je me verkeerd begrepen...

Ik gebruik zelf die 3-dubbele beveiliging: alles op mijn iPhone staat ook op mijn PC, een externe schijf en in de cloud.

Die laatste na een nare ervaring van iemand waarvan het huis echt is afgebrand en alles weg was (PC en externe schijf gesmolten).

apotheosis 22-08-11 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XIII (Bericht 701284)
Dan heb je me verkeerd begrepen...

Ik gebruik zelf die 3-dubbele beveiliging: alles op mijn iPhone staat ook op mijn PC, een externe schijf en in de cloud.

Die laatste na een nare ervaring van iemand waarvan het huis echt is afgebrand en alles weg was (PC en externe schijf gesmolten).

Ach oke dan, mijn excuses, ik dacht dat je ermee aan het lachen was omdat ik steeds bezig zat over die externe harde schijf :). verkeerd begrepen dus.

En idd, om goed te zijn en nog meer op safe te spelen zou je al je foto's en dergelijke ook nog eens in de cloud enzo moeten steken, je kan niet voorzichtig genoeg zijn vind ik, zie nu wat ik ben tegen gekomen (maar is hier d etopic niet voor) mee mijn mobiele storing gedoe, ik heb al alles gedaan en ik geraak er niet vanaf. (staat uiteraard los van waar we over bezig waren).


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:21.