//

Itunes Muziek erop zetten zonder te syncen

Itunes Muziek erop zetten zonder te syncen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vroeg het af of het mogelijk is om via itunes nieuwe muziek toe te voegen, zonder te syncen. Wanneer ik ga syncen en ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-12-10, 22:27
bobbagatez bobbagatez is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 2
Exclamation Itunes Muziek erop zetten zonder te syncen

Ik vroeg het af of het mogelijk is om via itunes nieuwe muziek toe te voegen, zonder te syncen.

Wanneer ik ga syncen en ik heb bepaalde playlists niet meer in itunes staan, worden deze bij het syncen automatisch ook van mijn iphone verwijderd.

Ik vroeg me dus af of dit te omzijlen is? zodat ik bij de muziek die ik er reeds op heb staan nieuwe kan toevoegen, zonder dat hij eerst alles er wat niet meer in itunes staat ook van de iphone verwijderd.


Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-12-10, 17:11
osfp osfp is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 15
Standaard

google eens naar "mediamonkey". werkt goed en is minder zwaar voor je pc in vergelijking met itunes

Laatst gewijzigd door osfp; 07-12-10 om 17:16.
  #3  
Oud 11-12-10, 14:13
Esther1972 Esther1972 is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 2
Standaard Iphone 3g 16 gb 4.1 software

Ik heb zojuist een iphone over genomen van iemand. Deze was nog niet simlock vrij dus dat heb ik ook even laten doen. De man in de winkel drukte mij op het hart dat ik NIET moet Synchroniseren want dan zou de software updaten en de simlock er weer opkomen.

De muziek van de vorige eigenaar staat er nog op (niet mijn smaak) en die wil ik eraf hebben. Mijn muziek krijg ik er niet op (omdat ik in de veronderstelling ben dat ik niet mag synchroniseren.

Heeft iemand de gouden tip voor het verwijderen van "oude"muziek en "nieuwe"erop zetten zonder synchronisere. Dus zonder gevaar dat die simlock er weer op komt?

HELP HELP HELP
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: muziek zetten zonder itunes Fashionista Muziek, foto & video 8 12-06-11 04:47
Muziek syncen zonder iTunes belgiumiphone iTunes 0 07-05-10 17:48
iphone 3gs muziek erop zetten adanaliii-umut Odido (T-Mobile) 4 16-10-09 19:18
Altijd en overal, muziek VAN je iPhone Kopieren, en erop zetten. Mikeeeay Archief 1 26-11-08 17:37
Probleem iTunes ivm muziek erop zetten Goudvis12 iTunes 1 07-09-08 12:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:56.