//

iTunes 10.1 app organizing

iTunes 10.1 app organizing discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb laatst iTunes geupdate naar versie 10.1 en ook mijn iPhone 3G naar de laatste firmware geupdate. Na het terugzetten van de backup ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-12-10, 14:37
lucky lucky is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Zoeterwoude
Berichten: 5
Standaard iTunes 10.1 app organizing

Hallo,

Ik heb laatst iTunes geupdate naar versie 10.1 en ook mijn iPhone 3G naar de laatste firmware geupdate. Na het terugzetten van de backup ben ik apps gaan sorteren via iTunes (Klik op je iPhone in het linkerscherm en dan op Apps in het tabblad bovenin). Ik had 11 tabbladen vol met apps. Ik ben ze daarna in folders gaan indelen. Dit kostte me behoorlijk wat tijd aangezien itunes niet helemaal lekker werkt op mijn pc (heb daarvan al een melding op apple's forum, zie hier).

Na het drukken op 'apply' gaat iTunes syncen met me device en wordt slechts de helft gesynchroniseerd, en daarna staan alle apps weer door elkaar, zowel op me telefoon als in iTunes. Er is in feite dus niks gedaan met positioneren van de apps.

Hebben jullie dit ook?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App store en Itunes hansmol iPhone Apps 1 14-03-11 17:50
Geen app's via iTunes stievy-wonder Archief 1 09-06-09 13:36
Itunes.app weg Flock iPhone Apps 8 07-03-09 14:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:28.