//

sms overzetten van iphone 3gs naar iphone 4?

sms overzetten van iphone 3gs naar iphone 4? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) ik krijg deze week een iphone 4 bij een abonnement. m'n nummer neem ik dan mee en wordt overgezet van prepaid naar abonnement. nu heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-12-10, 16:35
egeltje's schermafbeelding
egeltje egeltje is offline
• iOS 10.2.1
• 10.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: beverwijk
Berichten: 22
Question sms overzetten van iphone 3gs naar iphone 4?

ik krijg deze week een iphone 4 bij een abonnement. m'n nummer neem ik dan mee en wordt overgezet van prepaid naar abonnement. nu heb ik al een 3gs, waarin ik m'n huidige prepaid simkaart heb zitten. ik gebruik deze telefoon en dit nummer voor m'n werk, en bewaar alle smsjes die ik krijg. nou heb ik begrepen dat ik deze simkaart niet kan behouden en dat ik een microsim krijg toegestuurd, die ik niet in de 3gs kan stoppen. ik moet dan dus een nieuwe sim met een nieuw toestel gaan gebruiken. mijn smsjes zijn erg belangrijk voor me en ik mag ze niet kwijtraken, ook moeten ze in hetzelfde toestel zitten dat ik ga gebruiken. kan ik ze overzetten naar m'n nieuwe telefoon?
hopelijk alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-12-10, 16:51
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Gewoon een backup maken met iTunes en deze terugzetten op de nieuwe iPhone.

En de volgende keer de zoekfunctie gebruiken.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 07-12-10, 17:04
egeltje's schermafbeelding
egeltje egeltje is offline
• iOS 10.2.1
• 10.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: beverwijk
Berichten: 22
Standaard

Ik zie net dat ik met een microsim adapter dus m'n nieuwe kaart in m'n oude 3gs kan kan gebruiken, en daarmee m'n smsjes kan behouden. Maar het zou pas echt fijn zijn als alles van m'n oude iphone op m'n nieuwe iphone kan, dan hoef ik die voorlopig niet te unlocken en er geen nieuwe simkaart voor te halen.
Ok, dus met een backup zet je ook alle ontvangen smsjes en de berichtgeschiedenis ervan op je nieuwe toestel? Echt compleet alle smsgesprekken? Wat kan je nog meer overzetten met een back up?

Ook als ik de "zoek" functie hier gebruik, krijg ik vaak een melding dat de pagina niet weergeven kan worden. hoe kan dat? Kan ik liever een andere browser installeren? Ik heb nu gewoon internet explorer.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gegevens overzetten van iPhone 3GS naar iPhone 4 WetFox iPhone algemeen 0 21-04-11 23:58
video van pc overzetten naar iphone 3gs Ver$uZ Motorsport iTunes 1 21-01-11 00:16
SMS overzetten van Windows Mobile naar Iphone 3GS fonta iPhone algemeen 2 07-06-10 14:34
SMS probleem na overzetten van 2g naar 3g Max Archief 0 13-01-09 20:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:21.