Apple Logo en Itunes USBkabeltje. HELP discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, nadat ik een bestand uit cydia verwijderd had, en deze met het deinstalleren vast liep heb ik hem effe gereset. Sins dien krijg ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple Logo en Itunes USBkabeltje. HELP
Hallo, nadat ik een bestand uit cydia verwijderd had, en deze met het deinstalleren vast liep heb ik hem effe gereset.
Sins dien krijg ik zon 20 seconden het apple logo in beeld, en daarna zie ik weer '' Itunes met USB logo''. Heb meerdere malen in DFU mode de software opnieuw hersteld. Dit heeft allemaal niet geholpen. Ook weer uit de DFU modes gehaald, maar geen effect. Wat kan ik hieraan doen? Heb al verschillende toppics doorgelezen, maar niks gevonden Iphone 3gs Old boot rom 4.2.1 en bb 06.15.00 Laatst gewijzigd door kilzone; 09-12-10 om 19:12. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple Logo + Spinning Wheel, wel iTunes verbinding, maar start niet op | arts.timothy | iTunes | 4 | 05-01-11 01:26 |
Iphone word niet gevonden in Itunes Blijft hangen op apple logo. | Boy van Baal | iTunes | 1 | 10-09-09 15:03 |
iTunes logo en USB aansluiting logo op iPhone scherm en telefoon werkt niet meer | maasland | Archief | 1 | 21-07-08 19:25 |
|
|