Alles weg van de Iphone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb na veel moeite een adressenlijst vanuit outlook vanaf een pc( niet de pc waarop ik tot nu toe heb gesynct) in mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Alles weg van de Iphone
Hallo, ik heb na veel moeite een adressenlijst vanuit outlook vanaf een pc( niet de pc waarop ik tot nu toe heb gesynct) in mijn IPhone gezet( de adressen die al in de IPhone stonden ben ik kwijt). Alle andere info van de Iphone ben ik nu echter ook kwijt! Ook al mijn gekochte App's (waaronder navigon)en alle andere info!
Kan iemand mij helpen? Groet, Paul |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Ik ben bang dat dan op de oorspronkelijke PC ook alles ervan af gaat. Wordt er niet ergens een Back- up gemaakt ?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ten tweede kan je proberen de map iTunes over te zetten naar die andere pc want daar staat alles in. Gr. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Gr. Paul |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb je enig idee of daar nog iets aan te doen is? Groet,Paul |
|
||||
|
||||
Nee heb hier nog geen ervaringen mee, ben 17 jaar oud en heb nog geen afspraken met cliënten en dergelijken. Dus helaas heb ik hier nog geen ervaringen mee. Mijn excuses hiervoor.
|
|
|||
|
|||
Ok, ik zoek verder. Je hebt me prima geholpen, dank je wel. Groet, Paul
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 3gs 16 gb geupdate en alles is weg | bieze005 | iPhone algemeen | 5 | 24-11-10 16:54 |
iPhone: Na jailbreaken met limera1n crashte mijn iPhone, alles weg na herstellen! Wanhopig! | Reivilos | Jailbreak | 5 | 12-10-10 19:33 |
Alles is weg....Help | nicolebilly | iPhone algemeen | 4 | 17-08-10 15:18 |
Update iPhone ging niet goed en nu is alles weg | Sander3991 | iPhone algemeen | 6 | 24-02-10 23:44 |
Alles weg... | pietsnot | iTunes | 0 | 04-12-07 08:23 |
|
|