//

synchroniseren in een agenda met exchange en outlook

synchroniseren in een agenda met exchange en outlook discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone 4, helemaal nieuw. Die synchroniseert via exchange mijn zakelijke agenda en mail. Dat werkt prima . Ik wil die agenda en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-12-10, 21:19
kvi kvi is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 2
Talking synchroniseren in een agenda met exchange en outlook

Ik heb een Iphone 4, helemaal nieuw. Die synchroniseert via exchange mijn zakelijke agenda en mail. Dat werkt prima . Ik wil die agenda en contactpersonen ook naar mijn prive PC synchroniseren (outlook 2003). Ik heb via itunes een verbinding aan mijn prive PC gemaakt en nu heeft hij op de Iphone een tweede agenda aangemaakt . Afspraken in die agenda gemaakt worden kunnen zonder problemen van en naar Iphone gesynchroniseerd worden. Ik kan afspraken in mijn Iphone maken naar keuze in een van beide agenda's.
Het is niet de bedoeling twee agenda's te voeren maar dat de zakelijke afspraken en contacten die op mijn Iphone staan ook op mijn prive computer komen te staan. Hoe stel ik dat in en hoe vewijder ik die tweede agenda van mijn Iphone .
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-12-10, 23:32
redhead redhead is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kvi Bekijk bericht
Ik heb een Iphone 4, helemaal nieuw. Die synchroniseert via exchange mijn zakelijke agenda en mail. Dat werkt prima . Ik wil die agenda en contactpersonen ook naar mijn prive PC synchroniseren (outlook 2003). Ik heb via itunes een verbinding aan mijn prive PC gemaakt en nu heeft hij op de Iphone een tweede agenda aangemaakt . Afspraken in die agenda gemaakt worden kunnen zonder problemen van en naar Iphone gesynchroniseerd worden. Ik kan afspraken in mijn Iphone maken naar keuze in een van beide agenda's.
Het is niet de bedoeling twee agenda's te voeren maar dat de zakelijke afspraken en contacten die op mijn Iphone staan ook op mijn prive computer komen te staan. Hoe stel ik dat in en hoe vewijder ik die tweede agenda van mijn Iphone .
Dit klinkt een beetje als de omgekeerde wereld.
Gegevens van je iPhone ook naar je PC willen laten synchroniseren.

iTunes is juist erop gericht om NAAR je iPhone te synchroniseren.

Maar...

Waarom maak je op je desktop in outlook ook niet gewoon een verbinding met je exchange server. Dan synchroniseert outlook ook daarmee en heb je dus ook op de PC je agenda.

Moet wel je zakelijke agenda (exchange) dit toestaan, ik neem aan dat je ook webmail hebt van je zakelijke agenda? Dan is meestal je outlook ook wel in te stellen dat die je zakelijke agenda synchroniseert.

Hoe dit allemaal te doen? Google en de MS Knowledgebase is je vriend.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda kees20 iTunes 1 27-02-11 23:33
synchroniseren van iPhone met Outlook 2007 taken zonder Exchange snowseals iTunes 5 25-01-11 22:41
Synchroniseren met exchange en outlook kvi iPhone algemeen 0 15-12-10 21:02
iPhone synchroniseren met meerdere Outlook agenda's soCool iTunes 5 23-04-08 16:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:47.