//

Lokatie in foto-app werkt niet (itunes synct niet alle foto's op de wereldkaart)

Lokatie in foto-app werkt niet (itunes synct niet alle foto's op de wereldkaart) discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb gisteren een tijdje geworsteld met het syncen van mn Iphone om fotos toe te voegen. Nu is dat niet zo'n probleem, maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-12-10, 11:07
RuudM123 RuudM123 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Asten
Berichten: 53
Standaard Lokatie in foto-app werkt niet (itunes synct niet alle foto's op de wereldkaart)

Hallo,

Ik heb gisteren een tijdje geworsteld met het syncen van mn Iphone om fotos toe te voegen. Nu is dat niet zo'n probleem, maar ik wilde graag gebruik maken van de extra toevoeging 'places'.

Nu wist ik al van te voren dat mijn foto's (de meerderheid althans) geen gps gegevens bevatten. Deze heb ik daarom handmatig toegevoegd via het programma picasa 3 van google.

Na het selecteren van een album en de lokatie toe te voegen van dit evenement heb ik dit gehele album (100 fotos) toegevoegd aan de foto-app om te zien of ik bij 'places' nu wel de lokatie kan terugzien op de wereldkaart. Na het syncen in itunes (10.1.1) zijn 100 foto's toegevoegd aan de foto-app, waarvan slechts 14 zichtbaar op de lokatie die vooraf is aangegeven via picasa 3. Er zijn dus 86 fotos wel te bekijken op mijn telefoon maar niet terug te vinden op de kaart.

Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen, het lijkt toch dat picasa 3 zijn werk wel doet (aangezien er 14 wel lukken) maar dat itunes niet alle gegevens meeneemt. Ik heb dit ook getest op een andere lokatie (vakantie) waarbij 73 fotos weer zijn bewerkt via picasa en slechts 1 zichtbaar op de wereldkaart in 'places'.

Heb al verschillende handelingen verricht, maar kom er niet aan uit. Is er iemand bekend met dit probleem, vind 'places' juist een leuke toevoeging en wil er graag volledig gebruik van kunnen maken aangezien ik nogal wat fotos heb.

Alvast bedankt.
Ruud
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-12-10, 10:58
RuudM123 RuudM123 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Asten
Berichten: 53
Standaard

Is hier gewoon niemand die hier iets van af weet?
Balen!
  #3  
Oud 20-12-10, 12:15
RuudM123 RuudM123 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Asten
Berichten: 53
Standaard

Reageren mag
  #4  
Oud 24-12-10, 23:08
RuudM123 RuudM123 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Asten
Berichten: 53
Standaard

Wat een forum zeg..
  #5  
Oud 24-12-10, 23:17
mulderslag mulderslag is offline
• iOS 17.0.2
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rijssen
Berichten: 199
Standaard

Het kan toch zijn dat niemand hier ervaring mee heeft?
om dan gelijk een sneer te geven naar dit prachtige forum slaat nergens op!!


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RuudM123 Bekijk bericht
Wat een forum zeg..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Fotolijst laat niet alle foto's zien iMakkie iPad algemeen 2 17-03-11 00:47
Foto: Lokatie van foto bekijken dutchronnie Muziek, foto & video 2 29-10-10 13:12
Mac OS X: Coverflow Itunes werkt niet meer,en bij foto s ook t zelfde probleem!Heelp celik iTunes 1 09-09-10 23:46
Alle foto's in 1x uploaden, welke app? koekjedebij Muziek, foto & video 9 21-10-09 22:35
Windows: Foto's NIET optimaliseren iTunes Mart-in iTunes 6 18-06-09 21:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:56.