iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: iTunes tegoed als cadeau (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/80157-itunes-tegoed-cadeau.html)

Moeder 16-12-10 10:44

iTunes tegoed als cadeau
 
Ik wil voor een vriendje van mijn dochter 10 euro iTunes tegoed kopen.
(Ik ben een leek, dus ws is mijn vraag voor jullie heel simpel, ik kwam er niet uit).

Waar kan dat voor 10 euro? Ik zag dat het via de iTunes store kan (ik heb iTunes op de PC), maar daar stond heel duidelijk bij dat het alleen in de winkel waar de cadeaukaart was aangemaakt ingewisseld kan worden. Houdt dat in dat je er naar een fysieke winkel moet om er iets van de kopen? Of is dat gewoon (Nederlands) iTunes tegoed, online te besteden?

Bedankt alvast voor de hulp!!

iWiefring 16-12-10 10:52

Je kunt het beste gewoon naar een winkel gaan zoals Free Record Shop of Music Store. Hier is het laagste wat je kan kopen aan een iTunes kaart 15€, maar ik neem aan dat u niet zo moeilijk doet over die 5€ wel?

Ik wens u in ieder geval veel succes. Mocht dit niet zijn wat u wilt, dan ben ik niet diegene die u een oplossing kan geven.

Moeder 16-12-10 10:58

Ik zou het wel graag online willen kopen, omdat ik geen kans meer zie om nog naar een grotere stad te gaan om een kaart in een winkel te kopen.
Ook vind ik wel belangrijk dat de kaart echt maar 10 euro is. Het gaat me niet om die extra 5 euro, maar cadeautjes voor partijtjes moeten m.i. elkaar niet (jaarlijks) overtreffen.

iWiefring 16-12-10 11:01

Nee oke ik begrijp het! Dan kan ik je helaas niet verder helpen. Succes nog!

XIII 16-12-10 11:14

Het lijkt er op dat er alleen iTunes kaarten van 15, 25 en 50 euro bestaan:

Extra's - Apple Store (Nederland)

iMario 16-12-10 11:23