//

Contacten dubbel erin

Contacten dubbel erin discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb laatst met mijn contacten liggen schuiven en nu heb ik ze allemaal 2x in de telefoon. Wat is nu een goede oplossing om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-02-08, 10:46
ptje ptje is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 39
Standaard Contacten dubbel erin

Ik heb laatst met mijn contacten liggen schuiven en nu heb ik ze allemaal 2x in de telefoon. Wat is nu een goede oplossing om deze te verwijderen ? Ik zou graag mijn agenda weer leeg hebben en de contacten eruit. Ik heb wel een topic gelezen met 2 bestanden leeg maken, maar ik denk dat op firmware 1.1.3 het pad anders is. Ik kan ze in elk geval niet vinden.

afz. Ptje
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-02-08, 11:01
pevi's schermafbeelding
pevi pevi is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Breda
Berichten: 220
Standaard

Onderaan de Info tab in iTunes (geavanceerd), adressen aanvinken en opnieuw syncen.
Dat was in ieder geval bij mij de oplossing!
__________________
3G - FW 3.0
I wish i was a Macintosh!
  #3  
Oud 23-02-08, 17:50
ptje ptje is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 39
Standaard

Dat zag er inderdaad hoopvol uit, maar helaas blijft er alles dubbel instaan.

afz. Ptje
  #4  
Oud 23-02-08, 20:14
pevi's schermafbeelding
pevi pevi is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Breda
Berichten: 220
Standaard

Verwijder dan eerst alle contacten in je iPhone. Daarna weer met je adresboek syncen.
Als het goed is dan staan al je contacten er maar 1x in.
Succes.
  #5  
Oud 23-02-08, 22:15
ptje ptje is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 39
Standaard

Ik had nog geen minpunt kunnen ontdekken aan de Iphone, maar dat syncen van contactpersonen is een grote troep. Ik heb office 2007 draaien op de pc, maar ik blijf vechten met die contactpersonen. Steeds alles dubbel, heb ik die eruit, ben ik weer de helft van mijn adressen kwijt. Er zit verschil in de adressen van de telefoon en van mijn outlook. Die van mijn telefoon zijn veel completer. Ik had alles compleet met adres, mail trouwdag en noem maar op van iets meer dan 200 adressen. Had ik veel werk aan gehad, maar nu is het weer 1 grote puinhoop. Waarom is mijn telefoon en outlook niet hetzelfde ?

Ik heb het idee, dat het ook iets met die windows contactpersonenzooi te maken heeft. Niemand meer gedonder hiermee ?

afz. Peter
  #6  
Oud 01-03-08, 10:27
Stingray Stingray is offline
• iOS 4.0.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pevi Bekijk bericht
Verwijder dan eerst alle contacten in je iPhone. Daarna weer met je adresboek syncen.
Als het goed is dan staan al je contacten er maar 1x in.
Succes.
Hoe krijg ik mijn adressen bestand schoon. Ik ben begonnen met een compleet lege phone en toch staat alles er dubbel in hoe kan ik de hele groep wissen. Om zo weer een verse start te maken.
mvg
S
  #7  
Oud 01-03-08, 14:17
pevi's schermafbeelding
pevi pevi is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Breda
Berichten: 220
Standaard

In iTunes niets aanvinken dat je wilt syncen en dan ... syncen!

Maar ik zou je contacten op op de computer eerst in orde maken en die dan syncen met je iPhone.
  #8  
Oud 02-03-08, 11:23
Stingray Stingray is offline
• iOS 4.0.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 13
Standaard

Dat is het vreemde daar staan de contacten goed in ik denk dat de contacten die op de sim gesaved staan en de contacten die toegevoegd zijn via outlook allebei weergegeven worden. Weet ook niet hoe de contsacten op de sim gewist moeten worden

mvg
s
  #9  
Oud 02-03-08, 12:09
ptje ptje is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 39
Standaard

Ik heb het opgelost door voor de zekerheid een backup te maken van de outlook pst, maar dat was eigenlijk niet nodig. Daarna heb ik de reserver kopie in Itunes verwijderd bij "bewerken-voorkeuren-sychroniseren" Vervolgens heb ik bij "iPhone-info-geavanceerd" alle mogelijke opties aangevinkt en vervolgens toegepast. De phone werd toen als een nieuwe gevonden en mijn probleem was verholpen.

Ik heb gezien dat als je iets wijzigt in de adressen op de iPhone, dat je dan eerst een keer moet syncen, alvorens je weer andere wijzigingen in outlook maakt. Doe je dat niet word het een zooitje.

afz. Ptje
  #10  
Oud 24-01-09, 09:40
arcovandermeij arcovandermeij is offline
• iOS 7.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 44
Stuur een bericht via MSN naar arcovandermeij
Standaard zooitje in met contact personen

Hallo Peter, ook ik heb dit probleem, in outlook staat alles prima, ook op mijn oude smarphone met winows mobile 5 staat alles goed en in iphone alles dubbel.
ik ben ook druk aan het zoeken hoe dit anders kan. heb jij hier al een oplossing voor??

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ptje Bekijk bericht
Ik had nog geen minpunt kunnen ontdekken aan de Iphone, maar dat syncen van contactpersonen is een grote troep. Ik heb office 2007 draaien op de pc, maar ik blijf vechten met die contactpersonen. Steeds alles dubbel, heb ik die eruit, ben ik weer de helft van mijn adressen kwijt. Er zit verschil in de adressen van de telefoon en van mijn outlook. Die van mijn telefoon zijn veel completer. Ik had alles compleet met adres, mail trouwdag en noem maar op van iets meer dan 200 adressen. Had ik veel werk aan gehad, maar nu is het weer 1 grote puinhoop. Waarom is mijn telefoon en outlook niet hetzelfde ?

Ik heb het idee, dat het ook iets met die windows contactpersonenzooi te maken heeft. Niemand meer gedonder hiermee ?

afz. Peter
  #11  
Oud 21-06-09, 21:57
reno1 reno1 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: amsterdam
Berichten: 65
Standaard

is er al een oplossing?
  #12  
Oud 21-06-09, 22:00
arcovandermeij arcovandermeij is offline
• iOS 7.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 44
Stuur een bericht via MSN naar arcovandermeij
Standaard

nee nog steeds niet
  #13  
Oud 11-08-09, 23:01
nielsmunoz nielsmunoz is offline
• iOS 10.0.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 19
Standaard Contacten dubbel na update iTunes

Ik synchroniseer de contacten in mijn iPhone met mijn contacten in MS Outlook op een Windows XP pc. Normaal gesproken gaat dit goed en neemt Outlook netjes zelfs de profielfoto's van mijn contacten van mijn iPhone over.

Gisteren heb ik iTunes geupdate naar versie 8.2.1.6 en mijn iPhone gesynchroniseerd. Daarna heb ik een backup gemaakt van mijn iPhone (3G 8GB).

Vandaag zag ik dat 90% van mijn contacten dubbel in mijn iPhone staat en alle gegevens over verjaardagen/adressen/e-mail en foto's verdwenen zijn. In mijn Outlook adressenboek staan de contacten 1 keer maar nu ook alleen nog maar met naam en telefoonnummer.

Wat kan ik doen om de oude situatie weer terug te krijgen?
  #14  
Oud 04-09-09, 21:14
dalenvanf dalenvanf is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 1
Standaard dubbele contacten in Iphone

Ik heb inderdaad ook allemaal dubbele contacten maar dat komt waarschijnlijk van de groepen in de contacten. Daar staat bij mij "alle van mijn mac" en van mobile me. Indien alle contacten geselecteerd is dan krijg je ze dubbel te zien, vandaar

Laatst gewijzigd door King1987; 04-09-09 om 22:08. Reden: smilie gemaakt
  #15  
Oud 05-09-09, 00:16
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalenvanf Bekijk bericht
Ik heb inderdaad ook allemaal dubbele contacten maar dat komt waarschijnlijk van de groepen in de contacten. Daar staat bij mij "alle van mijn mac" en van mobile me. Indien alle contacten geselecteerd is dan krijg je ze dubbel te zien, vandaar
Grappig dat je iPhone jouw PC als Mac ziet dan ... (je profiel)

Maar idd, als je alle contacten weergeeft, dus van je Mac én van MobileMe, dan krijg je alles dubbel. Een vreemd iets vind ik maar goed. De contacten van MobileMe zijn ook echt alle contacten, terwijl ik in Adresboek groepen aan kan maken en die apart kan aanvinken in iTuns. Raar af en toe, die Steve
__________________
Simlockvrij uit Frankrijk..!.
  #16  
Oud 06-09-09, 16:37
caribfrans caribfrans is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 4
Standaard

Als je dubbele contacten hebt , komt dat omdat je in itunes zowel je adresboek als je mailaccount hebt aangevinkt
  #17  
Oud 06-09-09, 20:54
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door caribfrans Bekijk bericht
Als je dubbele contacten hebt , komt dat omdat je in itunes zowel je adresboek als je mailaccount hebt aangevinkt
Dat is niet waar. Als je je mailaccount aanvinkt synchroniseert iTunes daar alleen de instellingen van. Adresgegevens haalt iTunes hetzij uit Adresboek.app of uit MobileMe (via de 'ether' dus), nooit uit je mailaccounts. Als je zowel je Adresboek.app synct én MobileMe aan hebt staan, krijg je van je Adresboek.app de groepen die je aangegeven hebt dat iTunes moet syncen én alle adresgegevens via MobileMe: MM kent geen groepensync. Vandaar dus de dubbele entries als je vervolgens 'alle contacten' kiest op je iPhone. Nogmaals, een vreemd iets waar Apple eens naar zou moeten kijken.

In Windows werkt het weer iets anders, aangezien je daar hetzij Outlook kunt kiezen voor je adresgegevens of Windows Contactenlijst (of zoeits). Op de Mac in elk geval: Adresboek of MobilMe, niet mailaccounts.

Overigens heb je wel gelijk als je je Gmail-contacts ook aanvinkt, maar dat is een ander verhaal.

Laatst gewijzigd door yingie; 06-09-09 om 20:56.
  #18  
Oud 31-12-09, 18:32
bukkie bukkie is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Huizen
Berichten: 32
Standaard

Is iemand hier al uit. Ik heb ook allemaal dubbele contacten in mijn Iphone. Ik wil eigenlijk alleen mijn sim contacten op mijn phone hebben en niet nog eens een mengelmoes van contacten uit Outlook. 2 vragen dus. 1 hoe krijg ik mijn phone leeg en hoe stop ik het syncen van outlook contacten. Please laat iemand een werkbaar antwoord geven want ben al 24 uur bezig
  #19  
Oud 31-12-09, 20:01
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

iTunes/en dan Informatie
en dan contacten synch uit zetten.

dan verwijdert ie ze weer
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #20  
Oud 31-12-09, 20:21
bukkie bukkie is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Huizen
Berichten: 32
Standaard

Itunes op mijn pc ?? En waar vind ik dat dan. Ik hebmijn Iphone nu niet aangesloten maar zie in Itunes op mijn PC niets staan waar jij naar verwijst.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3G denkt dat koptelefoon erin zit drakenoog iPhone algemeen 6 28-08-10 00:27
batterij voller met oplader erin vankraay iPhone algemeen 2 12-08-10 22:41
Sim kaartje erin stoppen? mikeymouse Unlock [archief] 9 20-04-08 01:32
Muziek: muziek eruit, andere erin ruttie Muziek, foto & video 0 12-03-08 14:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:57.