//

Switchen van windows naar mac met behoud van Iphone inhoud

Switchen van windows naar mac met behoud van Iphone inhoud discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een probleempje, mijn windows laptop waarop ik mijn iphone altijd he gesynchroniseerd is aan het eind van z'n latijn. Nu ga ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-12-10, 17:51
3gSpeed's schermafbeelding
3gSpeed 3gSpeed is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Amersfoort
Berichten: 14
Standaard Switchen van windows naar mac met behoud van Iphone inhoud

Hallo allemaal,

Ik heb een probleempje, mijn windows laptop waarop ik mijn iphone altijd he gesynchroniseerd is aan het eind van z'n latijn. Nu ga ik binnenkort een macbook pro kopen.

Nu is mijn vraag; Hoe kan ik de inhoud van mijn iphone behouden en toch synchroniseren met de nieuwe macbook.
Hoe kan ik de reservekopie dan terug zetten, en zorgen dat ik niet de melding krijg dat de inhoud gewist moet worden.

Er zijn al heel wat topics over het switchen naar een andere computer maar kon niks vinden over switchen van windows naar mac.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-12-10, 16:44
3gSpeed's schermafbeelding
3gSpeed 3gSpeed is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Amersfoort
Berichten: 14
Standaard

iemand??
Heb echt snel hulp nodig

Ik vroeg me ook af hoe ik de apps die niet uit de app store komen mee kopieer naar de nieuwe laptop. Sommige daarvan staan alleen op m'n iphone maar op het moment dat ik de iphone aan een nieuwe computer koppel moet de hele lijst met apps worden verwijderd.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 20-12-10 om 17:37.
  #3  
Oud 20-12-10, 18:59
Jazzamataz's schermafbeelding
Jazzamataz Jazzamataz is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leerdam
Berichten: 428
Standaard

Eerst de optie aankopen overzetten gebruiken voordat je synct.
__________________
If you've been seen fixing it, you will be blaimed for breaking it.
Reageren

Labels
inhouden, mac, overzetten, synchroniseren, windows



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: Iphone 3g van 3.0.1 naar 4.1 met behoud van baseband? tbeumer@ Unlock 0 09-01-11 15:19
iPhone: Upgraden van 4.0 naar 4.1 met behoud van jailbreak en bestanden Yorannn Jailbreak 6 31-10-10 16:13
iPhone: updaten van 4.0.1 naar 4.1 met behoud van JB dr-trombone Jailbreak 2 15-10-10 14:42
van 221 jailbreak naar 312 officieel met behoud van details (SMS/contacts/etc) gonijn Archief 2 06-01-10 14:14
Mac OS X: Switchen van Win naar Mac Common.Sense Desktop-applicaties 6 08-06-08 23:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:53.