iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: iTunes sync wil apps verwijderen (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/80397-itunes-sync-wil-apps-verwijderen.html)

iv1991 19-12-10 14:45

iTunes sync wil apps verwijderen
 
3 Bijlage(n)
Hallo allemaal,

Ik heb al een paar uur op Google gezocht en kom verschillende problemen tegen met het syncen van apps, maar ik kom er maar niet uit :confused:

Met iTunes synchroniseerde ik voorheen geen apps. Vandaag wilde ik dat aanzetten, dus heb ik eerst 'Aankopen overzetten' gedaan. Daarna wilde ik bij de sync-instellingen op het Apps-tabblad 'Apps synchroniseren' aanzetten.

Maar iTunes probeert mij te neten: het huidige Apps-scherm (zonder 'Apps synchroniseren' aangevinkt, dus!) ziet eruit als 1.png (zie bijlage). Dat is een van de 'schermen' die ik nu heb inderdaad. Zo wil ik het ook houden.

Als ik 'Apps synchroniseren' aanvink krijg ik eerst de vraag uit 2.png en daarna het scherm in 3.png. En dat is zoals ik het niet wil!

Is er een mogelijkheid dat ik apps kan synchroniseren in iTunes maar dat de huidige 'schermen' blijven bestaan? Dus dat de apps gewoon op de iPhone blijven staan en in hun mapjes blijven?

Alvast heel erg bedankt!

Groeten,
I

appel22 19-12-10 16:38

ik heb exact hetzelfd probleem geld ook voor mijn muziek en podcasts ..

gunneh 10-01-11 17:51

Ik heb ook dit probleem...

Staaf73 11-01-11 14:14

Heb dit probleem ook, ben niet zo zeer bang voor het vervangen van de app's danwel voor het vervangen van de data. Zou niet blij zijn als al mijn angry birds drie sterren er niet meer zouden zijn. Overigens heb ik met mijn iPad dit probleem niet.

Staaf73 16-01-11 09:22

Even een kickje omhoog, niemand die hier iets van weet?

tommetje138 16-01-11 10:28

Volgens mij moet je gewoon het vakje "Apps synchroniseren'' aanvinken dan druk je voor dat je gat synchroniseren op aan kopen overzetten , en dan heeft itunes als t goed is al je apps . en dan kan t nog zo zijn dat je onder het tabblad apps even alle apps moet aanvinken maar dat weet ik niet zeker
succes

ItsIRonald 13-12-11 00:39

IK heb zelfde probleem als IV1991 beschreven in eerste bericht.

iTunes opnieuw geïnstalleerd en ondertussen ook ALLE apps weer in de iTunes bibliotheek opgenomen. Wanneer ik de iPhone aan de PC koppel leest iTunes alle schermen uit, zoals die momenteel op de iPhone zijn ingedeeld. Wanneer ik de "apps synchroniseren" aanvink krijg ik de melding "weet u zeker dat u apps wilt synchroniseren? Alle bestaande apps en bijbehorende gegeven op de iPhone xxx worden vervangen door de apps uit deze iTunes bibliotheek" en daarna wordt de schermindeling volledig veranderd (en dat wil ik dus niet!).

Is er een mogelijkheid dat ik apps kan synchroniseren in iTunes maar dat de huidige 'schermen' en indeling op de iPhone blijven bestaan?

(ik heb geen zin om alle 11 schermen en mappen met in totaal 209 apps opnieuw in te delen)

Alvast bedankt!

BeamerAR15 14-12-11 05:13

Ben er bang voor.
Ik heb maar op ja geklikt en de boel opnieuw ingedeeld.

Tis niet anders vrees ik.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:15.