//

op meerdere computers op je iPhone zetten

op meerdere computers op je iPhone zetten discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey mensen. Ik zat al rond te kijken op het forum maar kon niets specifiek over mijn onderwerp vinden.. Ik vraag me al een tijdje ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-12-10, 21:37
sermedg sermedg is offline
• iOS 8.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 58
Stuur een bericht via MSN naar sermedg
Standaard op meerdere computers op je iPhone zetten

Hey mensen.

Ik zat al rond te kijken op het forum maar kon niets specifiek over mijn onderwerp vinden..

Ik vraag me al een tijdje iets af.
Ik heb een Computer en een Laptop. Normaal gesproken doe ik via mijn computer via iTunes muziek op mijn iPhone.
Ik vroeg me af dat als ik bv. 1liedje vanaf mijn laptop naar mn iPhone over wil zetten, dat persee eerst moet kopieren naar mijn computer en dan pas kan overzetten, of kan dat ook rechtstreeks vanaf mijn laptop zonder alle gegevens te verwijderen op mn iphone en gewoon die ene liedje over te zetten.

Ik had iets gelezen dat je maar vanaf 1 computer gegevens kunt uitwisselen met je iphone. Maar dan vraag ik mezelf weer af wat 'een machtiging' geven bij itunes betekend? Heeft dat iets hiermee te maken of totaal niet?

Ieder geval bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-12-10, 21:59
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Je titel snap ik helemaal niets van, maar je verhaal lijkt duidelijker: je wilt muziek (en/of apps?) syncen met 1 iPhone, maar met meerdere iTunes bibliotheken? Dat kan als je beide iTunes bibliotheken (lees: Computer) authoriseert en thuisdeling aan zet. Als je beide niet weet hoe dat moet ben je daar zo achter na wat googlen op 'iTunes authoriseren' en 'iTunes thuisdeling'. Succes!
  #3  
Oud 04-05-11, 00:10
scuzi scuzi is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 2
Standaard

Kijk eens of je de app Swaptunes kunt vinden. Hierbij is t mogelijk om via 2 itunes clients je iphone te syncen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: iTunes + NAS = iPhone app sync over meerdere computers? iPhoneDoc iTunes 0 29-07-10 09:36
iTunes thuisdeling: ook synchroniseren met meerdere computers? BfromB iTunes 3 08-06-10 09:08
Veilige methode om iPhone op meerdere computers te gebruiken? dennis00 iPhone algemeen 2 11-10-09 21:04
meerdere computers synchroniseren namastee Archief 4 17-11-08 11:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:24.