//

Iphone 4 Freezed op het appeltje, maar itunes vind hem niet... Wat te wat te doen?

Iphone 4 Freezed op het appeltje, maar itunes vind hem niet... Wat te wat te doen? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste apple-fans, Ik heb een probleem net zoals 1000'en anderen namelijk dat mijn iphone 4 blijft hangen op het appel logo'tje. Er zijn 100en oplossingen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-12-10, 00:09
tom91 tom91 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 9
Standaard Iphone 4 Freezed op het appeltje, maar itunes vind hem niet... Wat te wat te doen?

Beste apple-fans,
Ik heb een probleem net zoals 1000'en anderen namelijk dat mijn iphone 4 blijft hangen op het appel logo'tje. Er zijn 100en oplossingen op i-net te vinden, maar niet zonder dat itunes je iphone vindt ..

weet jij toevallig hoe ik dit moet oplossen ?
Vertel het mij, alvast bedankt voor de moeite !
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-12-10, 17:48
Bungy Bungy is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 2
Standaard

Hier hetzelfde probleem. Help?
  #3  
Oud 25-12-10, 16:25
tom91 tom91 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 9
Standaard

Ik heb hem weer aan de gang gekregen dit moet je doen:
De telefoon in die zo gezegde dfu zetten dit moet je doen door je aan en uit en home button ingedrukt te houden totdat je 2 keer het apple logo'tje hebt gezien dan laat je de aan/uit knopje los, maar de home button NIET als het goed is heb je, je itunes al aan en dan terwijl je de home button ingedrukt houd stop je het kabeltje erin.

sorry voor het taalgebruik maar heb een beetje haast !

Succes!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: iPhone 3Gs boot probleem maar was unlocked - wat te doen vdbergen Unlock 3 06-10-10 23:55
iPhone: iPhone 2G op 3.1 maar werkt niet, wat te doen? iPhone911 Jailbreak 2 01-10-09 22:53
Iphone display kapot (niet het beeldscherm maar wat het weergeeft) sfenn Archief 7 06-12-08 12:57
Wat zou je doen als je 100€ vind? iGregor Chat en geruchten 19 01-09-08 13:56
[Heb 1.1.1 al voordat ik hem uit de doos haalde] Wat te doen en wat zijn de nadelen? Pietje123456 Archief 11 15-10-07 11:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:45.