//

gmail agenda naar iPhone

gmail agenda naar iPhone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb het volgende probleem en wie weet hier iets op. Het sync van mijn ical naar google en vv. gaat heel snel. eenmaal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 19-01-10, 16:27
red_2003 red_2003 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 11
Standaard sync van google calendar naar iphone calendar

Hallo, ik heb het volgende probleem en wie weet hier iets op.
Het sync van mijn ical naar google en vv. gaat heel snel. eenmaal een agenda afspraak in ical of google calander wordt snel gesync.
Echter....
een afspraak van google calander naar mijn iphone en omgekeerd gaat heel langzaam, moet best lang wachten voordat de wijziging in mijn iphone calender staat.
Ik heb een exchange google account en alles werkt goed, alleen de tijd dat een wijziging wordt doorgegeven naar mijn iphone 3GS duurt soms wel 1 uur of langer.
Wie weet waar ik de sync tijd kan bijstellen of staat er ergens een instelling fout ??
Bedankt voor jullie hulp
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #22  
Oud 19-01-10, 16:52
OOOH's schermafbeelding
OOOH OOOH is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Delft
Berichten: 267
Standaard

heb je je iphone wel op push gezet?
__________________
life is awesome
  #23  
Oud 19-01-10, 17:01
red_2003 red_2003 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 11
Standaard

Hoi, bedankt voor je reactie. ik heb een aantal e-mail adressen die op fetch staan. omdat ik maar 1 exchange account heb, staat mijn google calender op push. Heb de google mail op fetch staan.
Het schuifje staat op push. Dus volgens mij staat alles oke.
Duurt gewoon heel lang voordat mijn google calender communiceert met de iphone calender.
Zit er niet ergens een optie op de iphone dat je die gedwongen laat sync ?
bednakt alvast.
  #24  
Oud 27-04-10, 18:59
ReneMin's schermafbeelding
ReneMin ReneMin is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 14.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 48
Standaard

Heb mijn gmail agenda (en van mijn partner) gedeeld via exchange.. werkt allemaal als een trein.. Alleen is het mogelijk dat als ik een nieuwe afspraak in mijn agenda maak, dat de ander (met wie ik mijn agenda gedeeld heb) een berichtje krijgt?? Hierbij bedoel ik niet de meldingen van 5min ervoor enz.. Maar echt een melding op het moment dat je de afspraak invoert.

Laatst gewijzigd door ReneMin; 27-04-10 om 20:33.
  #25  
Oud 09-06-10, 02:02
hebbedingetje hebbedingetje is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 5
Standaard

Geen idee hoe ik hier een nieuwe discussie moet opzetten. Zeer slechte vormgeving maar goed. Dan maar even zo.

Sinds een paar dagen heeft Google calander taken toegevoegd aan haar kalender. Lekker makkelijk omdat ik dan maar op 1 plek mijn taken kan bijhouden. Weg met Outlook.

Maar zowel met de standaard app van Google als de app CalanGoo kan ik de taken op de Iphon niet zien. Wie oh wie heeft de juist app die dit welk kan?
Alvast bedankt!
  #26  
Oud 25-07-10, 21:38
IngeKlaver IngeKlaver is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Standaard

Goedenavond,
Ik heb een iPhone 3GS en mijn contacten en mail synchroniseer ik via iTunes van Windows Mail (Vista) naar mijn iPhone en andersom en dat werkt perfect.

Nu gebruik ik tegenwoordig ook de agenda van de iPhone en wil die ook graag 1 op 1 synchroniseren naar mijn pc.

Ik heb in verschillende berichten op het forum gelezen dat dat kan met de agenda van google en dan op mijn iPhone een Exchange server aan te maken.

Ik wil alleen mijn agenda via Google beheren, maar ben een beetje bang dat ik straks al mijn contactpersonen kwijt ben als ik een Exchange server voor mijn google agenda op mijn iPhone aanmaak.

Ik wil graag mijn mail en contacten gewoon laten synchroniseren via iTunes en Windows Mail.

Heeft iemand misschien tips voor me.

Alvast bedankt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gmail imap notities en agenda synchroniseren met macbook thelorrr iTunes 0 23-05-11 23:35
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda kees20 iTunes 1 27-02-11 23:33
gmail contacten van iphone naar gmail op PC synchroniseren heli53 iPhone algemeen 0 04-10-10 22:36
Exchange agenda, contacts, public folders en gmail silenttoxin iPhone algemeen 1 05-11-09 15:44
Adresboek en agenda met exchange en gmail tegelijk? koekjedebij iPhone algemeen 4 11-10-09 21:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:53.