iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   agenda synchroniseert niet meer (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/81171-agenda-synchroniseert-niet-meer.html)

fasteddyr 30-12-10 11:45

agenda synchroniseert niet meer
 
hallo, ik heb sedert 2 weken het volgende probleem;

onze iphone 3gs geeft de volgende foutmelding bij het synchroniseren:

itunes kan agenda's niet synchroniseren met iphone iphone van marquita, omdat de synchronisatieserver de iphone niet kan synschroniseren.

mijn iphone 4 en mijn ipad geven deze fout niet.

alles synchroniseert goed , allen de agende op de iphone 3gs niet.

graag hulp

dank eddy

robvanhees 03-01-11 16:36

Heb sinds vandaag precies hetzelfde probleem met 3GS. Helaas ik om er ook niet uit.

Rob

fasteddyr 03-01-11 19:00

hallo,
ik heb uiteidelijk alles geprobeerd wat ik kon lezen , maar niets werkte.

dan heb ik na het synchroniseren, met eerder beschreven fout, het synchroniseren van de agenda uitgeschakeld, dan vraagt itunen of je alles van de agende wilt verwijderen , dan heb ik dit gedaan , dan de 3g volledig uitgeschakeld , opnieuw ingeschakeld, en dan opnieuw gesynct, en dan nogmaals met agendas opnieuw aangevinkt. en hopla, alles werkte weer

groeten eddy

StephanT 03-01-11 20:39

Wat superhandig is (maar het kost geld!), is de integratie met MobileMe, niet synchroniseren via iTunes (want dan krijg je dubbele gegevens), maar gewoon het toestel zijn gang laten gaan via Wi-Fi. Je hoeft noch naar je agenda, noch naar je gegevens bewust om te kijken!

kandeweg 07-01-11 13:43

Bij mij lukt het ook niet meer sinds kort. De mail gaat prima, agenda niet. Uitzetten/weghalen/weer aanzetten helpt niet. Wie heeft een oplossing? Ik heb ook een 3GS

robvanhees 07-01-11 18:09

agenda synchroniseert niet meer
 
Heb intussen het volgende gedaan:
in itunes iphone / herstellen aangeklikt, daarna opnieuw gesynchroniseerd en alles werkte weer.
Rob

fasteddyr 07-01-11 18:29

Dat werkt ook maar ik heb 20 gig muziek er opstaan na omzetten naar 128 kps , dit duurt heel lang

Daarom heb ik de methode herstellen niet gebruikt

kandeweg 07-01-11 21:18

nog geen succes
 
Helaas, nog geen succes. Ik heb de instellingen helemaal hersteld via iTunes en opnieuw gesynchd.

(de synchronisatie met mijn iPad werkt ook niet, daar komt de oude agenda van de iPhone te staan, niet de nieuwe van outlook).

Inmiddels wel erachter dat je in je iPhone in je agenda links bovenin 'agenda's' hebt staan, waar je hem aan of uit kan vinken. Als hij uit is, wordt je agenda leeg, want je verbergt hem. Nu is hij AAN bij mij, maar nog geen synch met outlook.

Lancia 07-01-11 23:17

Gebruik gewoon PLAXO ipv MobileMe om te synchroniseren : Plaxo - your address book for life.

ton_vlaar 10-01-11 16:44

zelfde probleem hier sinds kort. De mail gaat prima, agenda niet. Uitzetten/weghalen/weer aanzetten helpt niet. Ik heb ook een 3GS

vuurvreter 10-01-11 17:15

Als jullie werken met "Outlook" en een Gmailaccount hebben, kan je het volgende doen.
In itunes synchroniseren van je kalender uit zetten.
Google Calendar instaleren en ff instellen op 2 ways .

P.s.
Google Calendar is gratis en werkt perfect, eerder ook op de 3GS en nu op Iphone 4.

Succes

ton_vlaar 10-01-11 17:24

Ik wil toch graag mijn outlook kalender blijven gebruiken. Voorheen werkte dit ook perfect....

vuurvreter 10-01-11 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ton_vlaar (Bericht 625991)
Ik wil toch graag mijn outlook kalender blijven gebruiken. Voorheen werkte dit ook perfect....

Als je reageert naar aanleiding van mijn bericht, is het handiger als je de "Quote" knop gebruikt, zoals ik nu doe.

En als je mijn bericht goed leest, staat daar het antwoord ook in.

le77 13-01-11 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kandeweg (Bericht 624781)
Helaas, nog geen succes. Ik heb de instellingen helemaal hersteld via iTunes en opnieuw gesynchd.

(de synchronisatie met mijn iPad werkt ook niet, daar komt de oude agenda van de iPhone te staan, niet de nieuwe van outlook).

Inmiddels wel erachter dat je in je iPhone in je agenda links bovenin 'agenda's' hebt staan, waar je hem aan of uit kan vinken. Als hij uit is, wordt je agenda leeg, want je verbergt hem. Nu is hij AAN bij mij, maar nog geen synch met outlook.

Zelfde probleem maar nog steeds geen oplossing (heb nu ongeveer alle tips ongevolgd!)...

habib_j 13-01-11 21:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door le77 (Bericht 627579)
Zelfde probleem maar nog steeds geen oplossing (heb nu ongeveer alle tips ongevolgd!)...

Ik heb sinds vorige week het zelfde probleem. Contacten en notities worden wel gesynchroniseerd maar mijn agenda niet. Van alles geprobeerd. Zelfd Itunes opnieuw geinstalleerd en alles aangevinkt. Helaas ook geen resultaat.

scheefdoor 14-01-11 23:06

Hallo;
Weer een slachtoffer; geen sync van agenda van en naar Mac en Iphone.
waar blijven de suggesties.
Alle tips opgevolgd. Dacht even dat het te maken zou kunnen hebben met migratie van oud naar nieuwe Mac; maar dat is allemaal netjes verlopen.
Wat is hier aan de hand?

jemmie 15-01-11 09:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scheefdoor (Bericht 628065)
Hallo;
Weer een slachtoffer; geen sync van agenda van en naar Mac en Iphone.
waar blijven de suggesties.
Alle tips opgevolgd. Dacht even dat het te maken zou kunnen hebben met migratie van oud naar nieuwe Mac; maar dat is allemaal netjes verlopen.
Wat is hier aan de hand?


Gebruik jij 2011? Dan werkt de sync van de agenda nog niet, zal waarschijnlijk na sp1 goed gaan.


Voor de windows gebruikers, het kan zijn dat er corrupte items in de agenda gekomen zijn. Deze zijnvaak weg te halen door de agenda in outlook in lijst weergave te zetten. Wanneer je vervolgens de lijst doorloop zul je waarschijnlijk een aantal items zien die geen onderwerp of locatie hebben.

Dit zijn lege items die waarschijnlijk corrupt zijn. wanneer je deze verwijder en vervolgens outlook herstart. De synchronisatie een keer stop. en opnieuw ga synchroniseren, zou het kunnen dat de synchonisatie wel goed gaat.

scheefdoor 15-01-11 10:58

Alles is Apple wat hier de klok slaat

504 21-01-11 17:42

Geld ook voor mij dacht dat ik het gevonden had. Reeds alles geprobeerd, Iphone herstellen ben benieuwd of hier een oplossing door apple wordt aangeboren.

scheefdoor 21-01-11 17:48

Mijn oplossing is geweest dat ik een abbo op MobileMe genomen heb en nadat dat allemaal doorlopen en ingesteld had en er langs deze route 'gesynchroniseerd' werd kwam ook de 'normale' agenda weer door.
Ik zou dus het 'proef' abbo na 2 maanden weer kunnen opzeggen.
Mij even niet begrijpen wat er zich nu heeft afgespeeld, maar het probleem is opgelost.
R


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:21.