//

Na update data kwijt?!

Na update data kwijt?! discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Please help!?! Ik heb een iphone 3G. Mijn pc heeft het begeven, dus ik een nieuwe laptop aangeschaft. Gelijk Itunes geinstalleerd en mijn Iphone aangesloten. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-01-11, 21:12
Benji8484 Benji8484 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 3
Standaard Na update data kwijt?!

Please help!?!

Ik heb een iphone 3G. Mijn pc heeft het begeven, dus ik een nieuwe laptop aangeschaft. Gelijk Itunes geinstalleerd en mijn Iphone aangesloten. Ik heb de nieuwste update gedraaid (duurde best lang) en tot mijn schrik was na het opstarten alle data van mijn Iphone verdwenen. Alle muziek, bestanden, fotos, apps, smsjes en contactpersonen!! Het ergste vind ik de smsjes/contactpersonen, de rest is vrij snel terug te zetten..

Omdat ik dus een nieuwe laptop heb had ik geen backup (stomstom), ik dacht ik niet dat het zo'n grote update zou zijn waardoor ik gelijk alles zou verliezen.. Ik heb zelf al een beetje gezocht op internet maar nog niet tot de oplossing gekomen, vandaar deze laatste wanhopige poging.

Is het zo dat er automatisch bepaalde bestanden worden opgeslagen die ik terug kan halen (smsjes/contactpersonen is waar het me vooral om gaat)? Ik lees verschillende verhalen op internet.

Ik hoop dat iemand me kan helpen,
thanks Benji.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-01-11, 21:14
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Al gaat het om een kleine update, als je iPhone vervolgens niet kan herstellen naar een Reservekopie, zal hij hem gewoon configureren als nieuwe iPhone en zul je gewoon alles opnieuw moeten uitzoeken (dus alle contacten, etc.)
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #3  
Oud 03-01-11, 21:21
Benji8484 Benji8484 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 3
Standaard Link

Zie onderstaade link, is dat niet wat? :

SMS berichten exporteren vanuit een iPhone backup | Appletips
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Data SHSH iPhone 3g kwijt, kan ik mijn iPhone terug naar vorige software? Mousty iPhone algemeen 6 28-03-11 14:30
Mac OS X: Iphone data kwijt bokky Desktop-applicaties 2 18-10-09 10:15
nieuwe batterij data kwijt? Michaelhu iPhone algemeen 2 21-03-09 18:14
data kwijt belmaniak iPhone algemeen 5 03-02-09 10:16
Auto update data-applicaties MdG iPhone algemeen 4 08-12-08 17:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:58.