iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Apple Logo + Spinning Wheel, wel iTunes verbinding, maar start niet op (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/81531-apple-logo-spinning-wheel-itunes-verbinding-maar-start-niet-op.html)

arts.timothy 04-01-11 15:57

Apple Logo + Spinning Wheel, wel iTunes verbinding, maar start niet op
 
Het volgende is gebeurt:

De iPhone liep gisteren vast (freeze, ook de tijd bleef stil staan) waarop ik hem heb geprobeerd te rebooten. Dit werkte niet (ik kreeg een Apple Logo en ronddraaiend wieltje), waardoor ik hem in iTunes herstelt heb via de DFU Mode. Daarna heb ik dit nogmaals gedaan, maar dan via de Herstelmode (iTunes Symbool op de iPhone).
Het herstel heb ik 3 keer geprobeerd, en is is 3 keer goed verlopen, geen foutmeldingen. Alleen geeft mijn iPhone weer het Apple Logo met het rondraaidende wieltje als ik hem opstart, en wilt dus niet naar het homescreen.
1 keer heeft iTunes tijdens het opstarten geprobeerd mijn iPhone te voorzien van mijn Apps via de synchronisatie, dit werkte totdat ik in het iTunes menu op ''Apps'' drukte. Toen liep iTunes ook vast.

In iTunes kan ik wel gewoon de informatie van mijn iPhone zien en wijzigen.
Het toestel is officieel ge-unlockt (O2) en is niet gejailbreakt.

Het lijkt erop dat iTunes wel werkt, en de iPhone gewoon van software kan voorzien, alleen kan ik niet in het iOS komen.

De enige oorzaak die ik me kan bedenken, is dat ik vandaag mijn iPhone heb laten vallen, daarna functioneerde hij nog (programma's opgestart), later niet meer.

Weet iemand hier raad mee?

arjan95 04-01-11 17:09

ai, dit lijkt inderdaad op een hardware-probleem. Sinds een DFU herstel niet werkt en er nooit een jailbreak of softwarematige unlock is geweest, kan het daar niet aan liggen (jailbreak me had ook zo'n wieltje geloof ik maar dat ging weg). Ga er mee naar de Apple store en zeg dat hij het opeens niet meer doet. Met mazzel krijg je een nieuwe mee.

arts.timothy 04-01-11 20:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door arjan95 (Bericht 623085)
ai, dit lijkt inderdaad op een hardware-probleem. Sinds een DFU herstel niet werkt en er nooit een jailbreak of softwarematige unlock is geweest, kan het daar niet aan liggen (jailbreak me had ook zo'n wieltje geloof ik maar dat ging weg). Ga er mee naar de Apple store en zeg dat hij het opeens niet meer doet. Met mazzel krijg je een nieuwe mee.

Tot en met Firmware 3.1.3 heb ik de iPhone softwarematig ge-unlockt en gejailbreakt. Daarna via O2 voor 10 euro officieel laten unlocken, geupdate naar 4.x en nooit meer gejailbreakt.

Dat de iPhone ooit gejailbreakt is geweest kan het probleem ook niet geven?

King1987 04-01-11 20:26

Dus via DFU kan je hem niet meer herstellen? Je weet zeker dat je hem goed in DFU hebt gezet? Dat is namelijk wel belangrijk sinds 4.xx. Mocht dit niet werken, dan is het inderdaad een hardware probleem :(

arts.timothy 05-01-11 00:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 623211)
Dus via DFU kan je hem niet meer herstellen? Je weet zeker dat je hem goed in DFU hebt gezet? Dat is namelijk wel belangrijk sinds 4.xx. Mocht dit niet werken, dan is het inderdaad een hardware probleem :(

Wat is het verschil met restoren in DFU Mode en Herstelmode? Ik heb het als volgt gedaan: Apple Logo + Wheel waren te zien, toen 10 seconden Power+Home Button ingedrukt, daarna Home Button vastgehouden.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:17.