//

Windows iTunes en iphone4 doe het of doe het niet

Windows iTunes en iphone4 doe het of doe het niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik heb mijn iphone4 op mijn computer gekopeld. (xp pack 3) Het is very strange soms heb ik connectie soms weer niet toch telkens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-01-11, 15:11
Paraianos58 Paraianos58 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 9
Standaard Windows iTunes en iphone4 doe het of doe het niet

Hi,
Ik heb mijn iphone4 op mijn computer gekopeld. (xp pack 3)
Het is very strange soms heb ik connectie soms weer niet toch telkens als ik het apparaat koppel kan ik de foto's overzetten maar komt niet op de iTunes. Wat ook strange is, is het feit dat op de utility van Apple (device configuratie van Apple zelf dus) daar wordt de iPhone steeds gezien. Ik probeer het verschil van wanneer wel contact is en wanneer niet maar ik zie niets.(services etc alles ziet er goed uit) Ook niet indien van kabel verander. Dus dit is wel zeer raar. ook van USB porten veranderd. Ik ben software en hardware minded maar hier zie ik geen logica in. Wat ik ook overal lees is dat blijkbaar een oud zeer is. Bestaan eventueel oplossingen die wel permanent werken en ofwel een alternatief voor iTunes?
Mvh
Henri

Laatst gewijzigd door Paraianos58; 06-01-11 om 15:14.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-01-11, 23:47
Paraianos58 Paraianos58 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 9
Standaard

Ik denk dat ik het probleem gevonden heb.
Indien dus een internet connect aanwezig is op mijn pc en ik sluit mijn Iphone dat zit ik met het boven vermeelde probleem. Zijnde deze wordt niet herkend.
Ik trek even de kabel van mijn internet connectie uit, ik sluit mijn iphone en voila direct connectie etc.
Daarna mag ik met netwerk terug aansluiten geen probleem.
Persoonlijk zie ik geen oorzaak maar kan interesant zijn voor andere gebruikers.
Reageren

Labels
iphone4 32gb, itunes, windows



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:23.