iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   TomTom overzetten van iphone naar itunes mislukt (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/82210-tomtom-overzetten-iphone-naar-itunes-mislukt.html)

rally_driver 12-01-11 14:35

TomTom overzetten van iphone naar itunes mislukt
 
Beste Allemaal,

Vorige week heb ik TomTom w.Europa gekocht en gedownload via mijn iphone 4. Echter elke keer als mijn telefoon sync. met de computer begint hij enthousiast met het overzetten van TomTom echter na ongeveer 5 min, houd hij er weer mee op. Dan is ongeveer 50-70% geladen volgens het balkje.

Ik heb echt vanalles geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar om tomtom over te zetten in mijn itunes zodat ik hem ook kan instaleren op mijn ipad.

Wie kan mij helpen?:confused::confused:

XIII 12-01-11 15:00

Je kunt TomTom opnieuw "kopen" in iTunes.

Als je dat met dezelfde Apple ID doet als waarmee je hem al op jouw iPhone hebt gekocht hoef je er niet opnieuw voor te betalen.

rally_driver 12-01-11 15:31

Beste XIII

Dat wilde ik doen echter lijkt het erop dat er een andere versie is. Nus kost TT W.Europe € 69,95 en ik heb hem gekocht voor € 59,95 ofzo. Ook als ik via mij iphone check komt er bij geen 1 tomtom product te staan dat ik hem al heb geinstalleerd.

En ik durf niet goed het risico te lopen om per abuis nogmaals tomtom aan te schaffen voor € 69,-

XIII 12-01-11 15:39

Oh, dan wordt het lastig.

Je moet inderdaad precies dezelfde App kopen...

wouter1981 12-01-11 15:52

TomTom Western Europe is op 17 December 2010 afgeprijsd van 69,99 euro naar 59,99. Op 6 Januari 2011 is de prijs weer verhoogd naar 69,99 euro. Zie Appshopper.

Dus dat prijsverschil is te verklaren. En er is maar een TomTom Western Europe.

rally_driver 12-01-11 17:19

Maar Wouter, herkent de AppStore dan dat ik deze TT al heb of betaal ik dadelijk nog een keer €69,-? En als ik het vanuit iTunes doe? Kijkt de app store naar je account? Of naar welke apps er in je iTunes staan?

XIII 12-01-11 17:23

Voor zover ik weet kijkt de AppStore naar je account.

Maar ik zie op mijn iPhone bij alle gekochte Apps in plaats van de prijs een grijze disabled knop "GEÏNSTALLEERD" in de "App Store" App en dat heeft de topic starter blijkbaar bij geen enkele TomTom editie...

Update: maar bij gekochte Apps die ik niet (meer) heb geïnstalleerd staat gewoon de prijs.

rally_driver 14-01-11 14:28

FF een update: Ik heb via thuisdeling, itunes op mijn laptop. Daar kopieerde hij wel netjes de TT app. Echter toen ik weer synchoniseerde met mijn standaard pc werd TT van de iphone verwijderd. Daarna geprobeerd hem terug te kopieren vanaf mijn laptop maar dit lukte niet.

Nu heb ik heel het verhaal maar neergelegd bij itunes support. (binnen 24h antwoord)

Dus wordt vervolgd.

Ipijk 19-01-11 09:50

Ik heb een vergelijkbaar probleem. Ik heb TomTom W. Europa in december gekocht.
Gisteren heb ik mijn iPhone moeten hertstellen omdat hij steeds crashte.
Nu kan ik TomTom niet meer terugzetten.
Ik heb TomTom support een email gestuurd gisteren.
Zal het antwoord hier bij zetten.
Update 21 januari.
Ben doorverwezen naar de Apple help desk.
Heb de TomTom opnieuw gedownload en het probleem is opgelost.
iTunes zag dat ik TomTom als had betaald en hoefde niet weer te betalen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:18.