//

films wel op je iphone, maar niet meer op je mac

films wel op je iphone, maar niet meer op je mac discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Omdat mijn mac behoorlijk vol begint te raken, wil ik wat films op mijn iphone of ipod parkeren, en in itunes verwijderen. Het probleem is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-01-11, 21:40
spiffs spiffs is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: den helder
Berichten: 16
Standaard films wel op je iphone, maar niet meer op je mac

Omdat mijn mac behoorlijk vol begint te raken, wil ik wat films op mijn iphone of ipod parkeren, en in itunes verwijderen. Het probleem is dan alleen als ik er een keer een nieuwe film aan mijn iphone wil toevoegen, hij tijdens het syncen de films die wel op de iphone staan en niet in itunes, van de iphone verwijderd.

Is er een manier om dat te voorkomen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone werkt niet meer, maar synchronisatie doet het wel. Help? Lindajuschtel iPhone algemeen 2 23-08-10 11:01
De iphone word niet meer herkend door de computer maar laadt wel op !!! druppers iPhone algemeen 9 04-06-10 17:13
Video: sommige films van iphone naar itunes (mac) lukt niet, Misschien te lang? bienknust Muziek, foto & video 0 21-10-09 18:27
Muziek: Muziek op de iphone niet meer zichtbaar maar wel in geheugen. ivfla Muziek, foto & video 1 14-01-09 18:09
iphone belt niet meer maar wel gebeld worden? texas gold Odido (T-Mobile) 1 20-08-08 10:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:15.