iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Apple Mobile Device is niet gestart. (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/82238-apple-mobile-device-niet-gestart.html)

Larz 12-01-11 20:50

Apple Mobile Device is niet gestart.
 
Hallo,

Ik weet dat er andere topics over dit onderwerp op deze site staan, maar deze geef allemaal geen oplossing voor mij.
Mijn probleem:

Als ik mijn Ipod Touch aansluit op mijn PC (Windows) zegt iTunes: 'Deze iPod kan niet worden gebruikt, omdat Apple Mobile Device-support niet is gestart.'
Mijn iPod wordt echter wel herkent door mijn PC.

Ik heb dit probleem nu al ruim 1/2 jaar en vindt het wel eens tijd voor een oplossing. Wat nieuwe muziek en apps zou niet verkeerd zijn.

Alvast bedankt, Larz

Larz 18-01-11 16:23

Ik wil niet zeuren, maar heeft er nou niemand een oplossing voor dit probleem. Ik wordt er, echt waar, met de dag gekker van.

Alvast bedankt, Larz

brugge2 18-01-11 21:30

Misschien kun je via systeembeheer (services) de Ipod service zelf opstarten of op handmatig of automatisch zetten.

Larz 20-01-11 20:41

Heb ik al eens geprobeerd. Ik heb voor de zoveelste keer iTunes helemaal (echt alle services) verwijderd en het opnieuw gedownload. Ik krijg iTunes nu echter zelfs niet meer geinstalleerd. Melding: Bonjour service niet gestart.
Ik heb ook al ontzettend veel oplossingen hiervoor geprobeerd, maar zonder resultaat.
Ik weet echt geen raad meer.

Toch bedankt voor reactie.

Larz 10-02-11 13:46

Is er verder nou echt niemand die hier een oplossing voor heeft?!

Overlord 13-02-11 00:17

Larz,

je zit in het specifieke deel voor mensen die problemen hebben met syncronisatie. Misschien dat daardoor al minder mensen je post lezen.
Ik heb het probleem ook al eens gehad en bij mij hielp ook niks.
iTunes een paar keer geinstalleerd en weer eraf, manueel services gestart en gestopt, niks mocht baten.
ik ken wel nog 1 oplossing die 100% zeker werkt en dan ben je ook ineens van alle andere problemen die op je pc zitten vanaf.

Doe en volledige reinstall van je systeem. Het kan evengoed zijn dat een of andere file van een driver niet meer herkend wordt maar dan ben ik liever en rapper denk ik met het herinstalleren van mijn systeem. (duurt voor mij trouwens max 12h om alles terug te zetten). Das heel wat minder dan jouw anderhalf jaar he...

het is drastisch maar het werkt, en al de rest ook terug wat voor de rest niet meer werkte...

Mireille005 13-02-11 01:10

Ik had een soortgelijk probleem. Probeer eens of je in n nieuw user account op je pc ITunes als nieuw kan installen, dus nieuwe library ook, en of t dan werkt?

Larz 03-03-11 06:02

Allebei al geprobeerd helaas, maar zal zeker die van Overlord nog eens proberen, mijn pc mag zowiezo wel een keer gereset worden. Toch bedankt voor de reacties en im=k zal laten weten als ik eruit ben.

Larz.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:29.