//

Enorme ruzie met Itunes.....help!

Enorme ruzie met Itunes.....help! discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, ik heb een tijdje mijn Iphone 4 niet aangesloten gehad op de pc, Itunes gebruik ik daar. Ik had wel wat (via een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-01-11, 23:16
Wim Lane Wim Lane is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 22
Standaard Enorme ruzie met Itunes.....help!

Beste mensen, ik heb een tijdje mijn Iphone 4 niet aangesloten gehad op de pc, Itunes gebruik ik daar.
Ik had wel wat (via een andere (als tweede gebruikte en aangesloten pc) wat meer muziek op de iphone gezet.

Wat er nu weer gebeurt, is dat ik de telefoon koppel mbv itunes en dat; (let op he, eigenlijk is het gewoon absurd!)
- de muziek EN films VAN de iphone AF gaan en NIET op de pc komen.....
- foto's vanaf de pc, NAAR de telefoon gaan maar niet de andere kant op!

Vooral dat laatste; dat is geen synchroniseren, dat is overschrijven 1 kant op.
Is ook niet logisch; foto's VANAF je pc NAAR je fototoestel laden automatisch, pfffffff, wat een verstand zeg!

Mijn vraag; hoe kan ik nu normaal koppelen zodat alles wel wordt gesynchroniseerd en niet de helft ineens weggetieft wordt?

Ik ben best een tijd bezig geweest en ik ben behoorlijk chagarijnig moet ik zeggen, pffffff.......

Owja, misschien is er nog een kans dat ik mijn films en muziek terugkrijg? Weet iemand dat?

Laatst gewijzigd door Wim Lane; 12-01-11 om 23:28.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-01-11, 14:32
MyFone MyFone is offline
• iOS 6.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 17
Standaard

Ik heb precies hetzelfde maar dan met me contacten, ale contacten worden van outlook naar de iphone geschreven en de nieuwe die erop staan zijn gewoon weg!
Meest achterlijke is dat wanneer ik de reserve kopie terug zet en de phone weer aansluit op itunes hij vrolijk weer de contacten overzet terwijl ik alles uit had gevinkt en automatisch synchroniseren voorkomen aan heb gevinkt!!!
Programma van lik me reet ook.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Default mail client haalt geen enkele mail op, ruzie met Ibismail? tijgert iPhone algemeen 1 30-01-10 13:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:53.