iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Synchronisatie van agenda (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/82468-synchronisatie-agenda.html)

Jillvh 15-01-11 20:44

Synchronisatie van agenda
 
Hoi,

Ik ben sinds kort in het bezit van een ipad en iphone4.
Nu gebeurd er iets raars bij het synchroniseren. Telkens verspringen de uren in mijn agenda. Bv ik geef in pc een agendapunt in op ma 10u ik synchroniseer met ipad, iphone en kijk in agenda en de afspraak staat ineens om 19u 's avonds!
Kan iemand mij helpen aub anders ga ik nog vaak te laat komen ;-)

Annet Heebink 16-01-11 15:59

Hallo,

Ik heb het volgende probleem. Wanneer ik een afspraak in mijn agenda op mijn iphone zet, komt deze heel vaak terug in mijn agenda van outlook. soms wel 26 keer...erg irritant. Weet iemand hoe ik dit kan voorkomen?

dank je wel.

Annet

jemmie 16-01-11 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jillvh (Bericht 628385)
Hoi,

Ik ben sinds kort in het bezit van een ipad en iphone4.
Nu gebeurd er iets raars bij het synchroniseren. Telkens verspringen de uren in mijn agenda. Bv ik geef in pc een agendapunt in op ma 10u ik synchroniseer met ipad, iphone en kijk in agenda en de afspraak staat ineens om 19u 's avonds!
Kan iemand mij helpen aub anders ga ik nog vaak te laat komen ;-)


Staat de tijdzone op de volgende locatie wel goed?

Instellingen | Mail, Contacten, Agenda en dan onderaan.

johdon 18-01-11 23:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jillvh (Bericht 628385)
Hoi,

Ik ben sinds kort in het bezit van een ipad en iphone4.
Nu gebeurd er iets raars bij het synchroniseren. Telkens verspringen de uren in mijn agenda. Bv ik geef in pc een agendapunt in op ma 10u ik synchroniseer met ipad, iphone en kijk in agenda en de afspraak staat ineens om 19u 's avonds!
Kan iemand mij helpen aub anders ga ik nog vaak te laat komen ;-)

Bij mij hetzelfde verhaal; alleen scheelt het 1 uur. Maar inderdaad: De gewone tijdzone op de iPhone is Amsterdam maar wijkt in de mail instellingen af. Aangepast en Opgelost! Thanks.

Evert Beyers 24-01-11 14:30

Hoi,

Onlangs heb ik een Iphone4 aangekocht. Na het synchroniseren (via Itunes) van agenda, contacten etc. krijg ik bij een agendamelding deze tweemaal afgebeeld boven elkaar op mijn scherm. Hetzelfde gebeurt bij een binnenkomende SMS. Ook deze "beept" tweemaal, en komt bij wijze van spreken tweemaal binnen, de tweede een paar minuten later dan de eerste... Weet iemand hoe dit kan verholpen worden? Thanks

AdriBults 28-01-11 14:25

synchroniseren exchange
 
Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem als Jilv.

Ik ben sinds kort in het bezit van een ip iphone4.
Als ik een agendapunt plaats op de iPhone komt hij ergens anders op de outlook agenda, en andersom idem dito.

Wat is hieraan te doen?

jemmie 28-01-11 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AdriBults (Bericht 634287)
Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem als Jilv.

Ik ben sinds kort in het bezit van een ip iphone4.
Als ik een agendapunt plaats op de iPhone komt hij ergens anders op de outlook agenda, en andersom idem dito.

Wat is hieraan te doen?


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jemmie (Bericht 628734)
Staat de tijdzone op de volgende locatie wel goed?

Instellingen | Mail, Contacten, Agenda en dan onderaan.

Heb je hier al naar gekeken?

AdriBults 28-01-11 16:10

synchroniseren exchange
 
Instellingen | Mail, Contacten, Agenda en dan onderaan.
heb ik al nagekeken. de vraag is echter waar onderaan?

Het lijkt me ook vreemd dat je de tijdzone moet instellen van agenda items die in dezelfde tijdzone plaatsvinden als waar je je bevindt.

Dus hoe te handelen?

jemmie 28-01-11 17:28

Onderaan in dat scherm. Boven aan staan de mail 'Accounts', vervolgens de het kopje 'Mail', 'Contacten' en als laatste 'Agenda's'. En dan als ena laatste optie 'Tijdzone'

Het is niet zo vreemd. Je kunt je bevinden in het buitenland terwijl je afspraken moet plannen wanneer je weer terug ben in Nederland.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:21.