//

App-store and iTunes niet meer op iPhone 4

App-store and iTunes niet meer op iPhone 4 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds deze week zijn opeens de icoontjes van de appstore en iTunes weg van mijn iphone 4. Ook niet meer terug te vinden wanneer ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-01-11, 23:50
Sandra22 Sandra22 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 4
Standaard App-store and iTunes niet meer op iPhone 4

Sinds deze week zijn opeens de icoontjes van de appstore en iTunes weg van mijn iphone 4. Ook niet meer terug te vinden wanneer ik erop zoek.

Al een paar weken heb ik regelmatig (niet altijd) een witte flits in de bovenste balk wanneer ik een app sluit.

Om deze problemen te verhelpen heb ik vandaag mijn iphone via iTunes op de pc hersteld. Het herstel duurde lang (wel 2 uur) maar is gelukt, alleen is nog steeds de appstore niet terug bij de basisicoontjes. Waar kan die gebleven zijn en belangrijker: hoe krijg ik hem terug?

De apps die ik al aangeschaft had staan nu op de pc (in iTunes), maar die worden niet meer teruggezet op mijn tel. Hoe krijg ik die weer terug? De optie Apps synchroniseren staat aangevinkt, maar alle apps die daaronder worden weergegeven blijven lichtgrijs en kan ik niet aanvinken. Waarom?! Via mijn tel kan het dus ook niet, want die appstore-functie is weg.

Bedankt voor de hulp!
Gr,
Sandra

Laatst gewijzigd door Sandra22; 15-01-11 om 23:57.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-01-11, 00:06
020's schermafbeelding
020 020 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Almere
Berichten: 264
Standaard

Stuur is een screenshot van die witteflits in je bovenbalk. En voor de iTunes/Appstore -icoon, staat je beperkingen aan? Als je die aan hebt schakel het uit. (= Instellingen > Algemeen > Beperkingen)
  #3  
Oud 16-01-11, 09:23
Sandra22 Sandra22 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 4
Standaard

Ha bedankt, met het uitschakelen van de beperkingen is mijn App store idd terug!

Een screenshot van die witte flits kan niet, want het is maar een fractie van een seconde dat de zwarte of grijze balk bovenin (waar je bereik etc staat) wit kleurt en dan weer terugschiet naar de originele zwarte of grijze kleur. Het is (af en toe, dat is het gekke) bij het wisselen van applicaties of het draaien van mijn scherm. Ik hoop dat dit is opgelost met het herstel nu.

Nu nog het laatste issue.. Hoe krijg ik nu de apps die in iTunes op mijn pc staan weer terug op mijn tel? Ik hoop dat je hier ook de tip voor hebt, in ieder geval bedankt!!

Gr,
Sandra
  #4  
Oud 16-01-11, 09:39
020's schermafbeelding
020 020 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Almere
Berichten: 264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sandra22 Bekijk bericht
Ha bedankt, met het uitschakelen van de beperkingen is mijn App store idd terug!

Een screenshot van die witte flits kan niet, want het is maar een fractie van een seconde dat de zwarte of grijze balk bovenin (waar je bereik etc staat) wit kleurt en dan weer terugschiet naar de originele zwarte of grijze kleur. Het is (af en toe, dat is het gekke) bij het wisselen van applicaties of het draaien van mijn scherm. Ik hoop dat dit is opgelost met het herstel nu.

Nu nog het laatste issue.. Hoe krijg ik nu de apps die in iTunes op mijn pc staan weer terug op mijn tel? Ik hoop dat je hier ook de tip voor hebt, in ieder geval bedankt!!

Gr,
Sandra
1. Ohja, ik snap wat je bedoeld! De balk veranderd idd van zwart naar grijs dat gebeurt bij iedereen, het heeft te maken met wat voor applicatie je opent.
2. iTunes > Klik op je iDevice in het linkermenu > Klik op tabblad Apps > Vink synchroniseer Apps aan > Selecteer je Apps > Synchroniseer > Klaar!
Vraagje aan jou? Heb je je computer gemachtigd?

Laatst gewijzigd door 020; 16-01-11 om 09:43.
  #5  
Oud 16-01-11, 09:41
Sandra22 Sandra22 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 4
Standaard

Het is opgelost, ik heb de usb kabel losgekoppeld en toen weer bevestigd. Daarna kon ik de apps weer aanvinken en ze synchroniseren. In ieder geval bedankt voor de hulp!
  #6  
Oud 16-01-11, 09:43
Sandra22 Sandra22 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 4
Standaard

Hoort die flits echt?! Hmm..vreemd!

Die apps aanvinken lukte niet, dat bleef lichtgrijs. Maar als je dan de usb even loskoppelt dan pakt hij het daarna wel. Weer wat geleerd vandaag, begint goed zo
  #7  
Oud 16-01-11, 10:04
020's schermafbeelding
020 020 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Almere
Berichten: 264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sandra22 Bekijk bericht
Hoort die flits echt?! Hmm..vreemd!

Die apps aanvinken lukte niet, dat bleef lichtgrijs. Maar als je dan de usb even loskoppelt dan pakt hij het daarna wel. Weer wat geleerd vandaag, begint goed zo
Oke, fijne dag verder!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App store werkt niet meer? Linn iPhone Apps 4 17-01-16 16:49
App Store - single app update werkt niet (meer) defisit iPhone Apps 3 11-11-11 15:18
OS 3.0, kan geen websites/app store/itunes meer laden! fletchify Wi-Fi 0 06-07-09 21:11
Mac OS X: iTunes vind app store bibliotheek niet meer borgqueenx iTunes 3 11-11-08 18:28
iTunes Store voorvertoning werkt niet meer oudewater Unlock [archief] 0 23-02-08 22:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:24.