//

Oudere versies van iOS software

Oudere versies van iOS software discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vraag. Ik moet voor iemand anders een nieuwe iPhone inrichten, maar met behoud van gegevens van het oude toestel. Het oude toestel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-01-11, 14:49
KarinS10 KarinS10 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 3
Standaard Oudere versies van iOS software

Ik heb een vraag.

Ik moet voor iemand anders een nieuwe iPhone inrichten, maar met behoud van gegevens van het oude toestel.

Het oude toestel is ter ziele en gaat echt niet meer aan, ik kan dus ook niet de versie achterhalen.

Nu heb ik een reserve toestel liggen met versie 3.1.3, maar als ik deze via haar iTunes aansluit, dan krijg ik de melding dat de versies verschillen.

Dit verbaast me niet, alleen weet degene wiens toestel stuk is, niet welke versie er op staat. Kan alles tussen 4.0 en 4.2.1 zijn, dit zijn 6 versies.

Ik kan via iTunes alleen de laatste versie (4.2.1) downloaden, maar ik ben bang, dat als ik deze versie er op zet, er alsnog een versie verschil is en dat ik dan de backup ook niet terug kan zetten.

Mijn idee was om het nieuwe toestel stapsgewijs te updaten: 4.0, 4.0.1, etc en dan steeds tussendoor aan te sluiten op iTunes. Ga de update dus ook op een andere pc doen.

Kan alleen nergens oudere iOS software vinden.
Ik heb zelf al een tijd een iPhone en zou theoretisch deze versies dus ook op mijn pc moeten hebben staan.

Heeft iemand een idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-01-11, 16:59
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Kijk eens in mijn handtekening naar de link naar iOS firmwares
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #3  
Oud 17-01-11, 17:01
KarinS10 KarinS10 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 3
Standaard

W00t, thx a lot
  #4  
Oud 17-01-11, 21:08
JornZ JornZ is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KarinS10 Bekijk bericht
Ik heb een vraag.

Ik moet voor iemand anders een nieuwe iPhone inrichten, maar met behoud van gegevens van het oude toestel.

Het oude toestel is ter ziele en gaat echt niet meer aan, ik kan dus ook niet de versie achterhalen.

Nu heb ik een reserve toestel liggen met versie 3.1.3, maar als ik deze via haar iTunes aansluit, dan krijg ik de melding dat de versies verschillen.

Dit verbaast me niet, alleen weet degene wiens toestel stuk is, niet welke versie er op staat. Kan alles tussen 4.0 en 4.2.1 zijn, dit zijn 6 versies.

Ik kan via iTunes alleen de laatste versie (4.2.1) downloaden, maar ik ben bang, dat als ik deze versie er op zet, er alsnog een versie verschil is en dat ik dan de backup ook niet terug kan zetten.

Mijn idee was om het nieuwe toestel stapsgewijs te updaten: 4.0, 4.0.1, etc en dan steeds tussendoor aan te sluiten op iTunes. Ga de update dus ook op een andere pc doen.

Kan alleen nergens oudere iOS software vinden.
Ik heb zelf al een tijd een iPhone en zou theoretisch deze versies dus ook op mijn pc moeten hebben staan.

Heeft iemand een idee?
Als ze een backup heeft van iOS 4.0 of hoger dan kun je elke versie installeren volgens mij. Voor zover ik weet zijn de backups tussen alle 4.x versies uitwisselbaar, alleen niet tussen 3.x en 4.x
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Oudere versies van apps downloaden?? flashingst iPhone Apps 1 17-05-11 21:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:25.