iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   synchroniseren muziek probleem (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/83412-synchroniseren-muziek-probleem.html)

refken 27-01-11 10:53

synchroniseren muziek probleem
 
Ik had een iphone 3GS en nu heb ik de iphone 4.
Ik wil mijn muziek uit itunes (845 nrs) synchroniseren met de nieuwe iphone 4 en hij zet continu slecht een 100tal nrs over.
Ik mijn gegevensbalk bij synchronisatie neemt audio serieus toe en bij de laatste stap van het synchronisatie proces vermindert dit weer compleet.

iWiefring 27-01-11 10:55

Probeer eens dat je het handmatig doet zeg maar, dus dat je dit aanvinkt bij je iPhone, en dan alle nummers naar je iPhone sleept. Werkt dit wel?

refken 27-01-11 11:27

Probeerde ik. Bij stap 4/5 van de synchronisatie gaat de audio balk naar 4,4 en plots komt er tracks controleren en bij stap 5/5 waar het over foto's gaat wijzigt de balk plots naar 0.66

iWiefring 27-01-11 13:30

Probeer eens bij je iPhone te kiezen voor hoge bitsnelheid omzetten naar 128kbs?

cwsmdb 19-02-11 20:30

ik had dit probleem ook na update itunes en update iphone naar 4.2.1
heb mijn complete muziek uit itunes verwijderd en weer opnieuw er opgezet
een nieuwe afspeellijst gemaakt en gesynchroniseerd en voila alles staat er weer op
lijkt dus alsof ituns de locatie van waar de muziek opgeslagen staat op je computer kwijt was

RKalfsbeek 06-03-11 10:13

muziek synchroniseren na aanschaf Iphone4
 
Ik heb een Iphone4 (32GB) gekocht en krijg de muziek ook niet over. Ik heb 121 afspeellijsten en dus heb ik niet zo'n zin alles opnieuw te doen. Bovendien zou ik niet weten hoe ik dat dan moet doen.

Kan iemand mij stap voor stap aangeven wat ik moet doen?

Ronald

stijn44 08-03-11 13:06

Zoals hierboven, handmatig?

RKalfsbeek 08-03-11 13:46

synchroniseren muziek probleem
 
Hoe haal ik de muziek weg en zet ik die er weer op zonder alles opnieuw te moeten downloaden. Ik heb voor ongeveer 30 gb aan muziek in Itunes staan, dat kost me dagen om dat er weer op te zetten. Ik ben erg bang alles kwijt te raken. Dat heb ik ooit een keer eerder gehad en daar werd ik niet vrolijk van.

Ronald

RKalfsbeek 17-03-11 13:18

Dankzij een uitermate vriendelijke en behulpzame verkoper van Apple Store Groningen heb ik een oplossing voor mijn probleem.

Wat blijkt? Als ik mijn Wi-Fi verbinding uitzet gaat het synchroniseren probleemloos. Daar kwam ik achter toen ik mijn laptop in de Apple Store aanzette (en dus geen internetverbinding had) en het synchroniseren vlotjes verliep. Toen we een internet verbinding in de winkel maakten liep het synchronisatieproces weer vast.

Waar de oorzaak zit weten wij niet. Een firewallprobleem? Virusscanner?
Leuk om alsnog te weten, maar ik kan in elk geval mijn muziek weer op de Iphone krijgen. En daar gaat het om.:)

Met heel veel dank aan die aardige verkoper!! Misschien ga ik alsnog een MAC bij hem kopen.

Ronald

ezee 10-05-11 23:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cwsmdb (Bericht 644047)
ik had dit probleem ook na update itunes en update iphone naar 4.2.1
heb mijn complete muziek uit itunes verwijderd en weer opnieuw er opgezet
een nieuwe afspeellijst gemaakt en gesynchroniseerd en voila alles staat er weer op
lijkt dus alsof ituns de locatie van waar de muziek opgeslagen staat op je computer kwijt was

Hiermee is mijn synchronisatie probleem ook opgelost.
Bedankt.:)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:32.