iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Itunes Download problemen (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/83458-itunes-download-problemen.html)

MPFaro 29-01-11 13:16

Nummer14, Top! Thx!
Johan Cruijff had het niet beter gedaan ;)

MPFaro 29-01-11 13:19

Nummer14, Top! Thx!

Johan Cruijff had het niet beter gedaan ;)

MPFaro 29-01-11 15:03

Ik heb nog een vraag:

Nu doet iTunes het weer keurig snel op mijn pc. Maar updates via de iPhone zelf zijn nog super traag.

Kan ik ook instellingen op de iPhone zelf aanpassen waardoor ook dit weer sneller gaat?

feyenoord87 29-01-11 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MPFaro (Bericht 634711)
Ik heb nog een vraag:

Nu doet iTunes het weer keurig snel op mijn pc. Maar updates via de iPhone zelf zijn nog super traag.

Kan ik ook instellingen op de iPhone zelf aanpassen waardoor ook dit weer sneller gaat?


Dat zou ik ook wel willen weten.

Chaos1976 29-01-11 17:04

Hier hetzelfde, heb me comp opnieuw geeinstaleerd en heb precies hetzelfde probleem, heb het trouwens ook bij World of warcraft.
speedtest geeft aan dat alles goed zit bij mij als het gaat om snelheid.

Mies Bik 29-01-11 18:26

Jo! alles weer op snelheid! dank voor de DNS instellingen.

aspro 29-01-11 19:04

Op de iPhone kan je op dezelfde manier als op de iPad de DNS instellingen wijzigen.
Ga naar Wi-Fi, zet aan, kies je netwerk dmv blauwe pijltje achter het netwerk, vervolgens klik je eenmaal op DNS en voila..... 4x8 does the trick!!!

Suc6 allen die UPC hebben, is er trouwens al geklaagd bij joepiesee??
EN enig idee wanneer dit probleem verholpen is??

Groetjes

MoRaNi 29-01-11 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door aspro (Bericht 634797)
Op de iPhone kan je op dezelfde manier als op de iPad de DNS instellingen wijzigen.
Ga naar Wi-Fi, zet aan, kies je netwerk dmv blauwe pijltje achter het netwerk, vervolgens klik je eenmaal op DNS en voila..... 4x8 does the trick!!!

Suc6 allen die UPC hebben, is er trouwens al geklaagd bij joepiesee??
EN enig idee wanneer dit probleem verholpen is??

Groetjes

Zal dit ook bij tele2 zo zijn? Weet iemand dit soms.
Als ik dus apps download dan gaat dat met 140 kb/s via Wi-Fi en dat vind ik ook niet bepaalt snel.Ik krijg ook als ik grotere apps pak telkens "connection failed" !!

Vgr Ton;)

Chaos1976 29-01-11 19:19

Super..
WOW werkt weer super, en Itunes ook geweldig snel.
thanks.

rolloo 30-01-11 12:52

Thnx het werkt weer!

Hier ook UPC. Is er iemand van de techneuten die kan uitleggen hoe dit kan en wat dat 8.8.8.8 nou precies is/doet?

Maar ben blij dat zowel iPhone als PC weer snel zijn!

realdutchie 30-01-11 14:46

Op de een of andere manier hebben geven de dns adresesen van UPC problemen.
Met 8.8.8.8. Gebruik je een openbaar dns adres van Google. En die werken wel perfect.

Nummer14 31-01-11 14:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MPFaro (Bericht 634711)
Ik heb nog een vraag:

Nu doet iTunes het weer keurig snel op mijn pc. Maar updates via de iPhone zelf zijn nog super traag.

Kan ik ook instellingen op de iPhone zelf aanpassen waardoor ook dit weer sneller gaat?

Op je iPhone kan je ook je dns veranderen. Binnen de Wi-Fi instelling. Druk op het pijltje achter je Wi-Fi en vervolgens kan je de dns aanpassen.

Suc14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:38.