//

synchroniseren en overal beschikbaar

synchroniseren en overal beschikbaar discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag mijn Ical agenda en mijn adresboek kunnen delen met enkele personen. MAW: 1 agenda en 1 adresboek voor 2 personen. Beide personen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-02-11, 11:24
EPCL EPCL is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 9
Standaard synchroniseren en overal beschikbaar

Ik wil graag mijn Ical agenda en mijn adresboek kunnen delen met enkele personen. MAW: 1 agenda en 1 adresboek voor 2 personen. Beide personen moeten kunnen lezen en bewerken in dezelfde agenda en adresboek. Ik heb een MacBook pro en een mac mini en persoon 1 heeft een Iphone 4 en persoon 2 heeft een iphone 3 gs. En ik heb een WesternDIgital aangesloten op de airport extreme. Tot slot maak ik voor de mail gebruik van een Imap-server bij mijn hosting provider. Verder wil ik graag dat de ical en adresboek overal geraadpleegd kan worden. MAW: zowel op de MBPro als op de MacMini (beide hebben 2 gebruikersaccounts) maar ik wil ook overal ter wereld de Ical en Adresboek kunnen inzien en bewerken.
Tot slot: ik wil ook graag de bladwijzers uit Safari synchroniseren en/of altijd overal beschikbaar hebben.
Hier moet toch iets mee te doen zijn lijkt mij?

Let op: ik wil beslist geen mobileme of google oplossingen. Beide zijn of te duur of gaan niet goed om met privacy gegevens.

Ik hoor graag jullie oplossingen want ik kom er niet uit.

Laatst gewijzigd door EPCL; 01-02-11 om 11:29.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-02-11, 11:30
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Indien je WD aangesloten is aan het net met een fix IP en dus werkt als een NAS , kan je misschien daar een agenda,adresboek en kalender opzetten. Deze NAS via ip benaderen en je app -die je wil- benaderen. Een server dus draaien.

Of via een exhange oplossing dezelfde agenda en kalender/adresboek syncen.
Maar je wil geen MM of Gmail exchange... Veiligheid kan je zelf regelen. Alles kan gehackt worden hoor. En ik denk niet dat je rocketscience wil bewaren. Mocht het wel zo zijn denk ik ook niet dat de kosten meespelen...
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.

Laatst gewijzigd door colliehome; 01-02-11 om 11:34.
  #3  
Oud 01-02-11, 11:35
EPCL EPCL is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 9
Standaard

Ja dat zou inderdaad kunnen, maar waar staan de bestanden (databases) van agenda en adresboek die ik op de WD NAS zou moeten zetten?
  #4  
Oud 01-02-11, 11:38
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EPCL Bekijk bericht
Ja dat zou inderdaad kunnen, maar waar staan de bestanden (databases) van agenda en adresboek die ik op de WD NAS zou moeten zetten?
dat is een vraagje voor iKing1987 denk ik ;-)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Overal Wi-Fi? gerben48 Jailbreak apps en thema's 10 26-11-11 14:38
Overal internet met iPhone 2g??? westar Overige providers Nederland 3 25-07-10 23:34
Overal internet marlonk Jailbreak apps en thema's 3 02-08-09 21:07
niet overal internet tompeeters87 Odido (T-Mobile) 3 30-07-08 23:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:31.