//

Alle contacten kwijt?

Alle contacten kwijt? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik sloot mn iPhone aan op mn nieuwe PC en wilde de contacten synchroniseren in de veronderstelling dat alles van mijn iPhone naar windows contacts ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-02-11, 23:41
jorickdd jorickdd is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 17
Standaard Alle contacten kwijt?

Ik sloot mn iPhone aan op mn nieuwe PC en wilde de contacten synchroniseren in de veronderstelling dat alles van mijn iPhone naar windows contacts gekopiëerd zou worden (zoals voorheen op mn laptop gebeurde...)

Het tegengestelde gebeurde echter, mijn windows contacts (die heb ik nog niet op deze PC) ging naar de iphone dus ik heb nu geen enkel contact meer in mn telefoon.

Ik meende voor de sync gezien te hebben dat er een backup gemaakt werd, maar toen ik restorede waren mn contacten niet terug.

Iemand enig idee of ik ze echt voor eeuwig kwijt ebn of dat ze toch nog ergens in een backup staan?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-02-11, 23:50
jorickdd jorickdd is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 17
Standaard

Pffffff

Toch voor niets gepanikeerd.. De backup was wel degelijk goed, maar direct na de backup ging ie onmiddeling opnieuw syncen zodat de contacten opnieuw werden gewist. Dat uitgezet en toen opnieuw gerestored en mijn lieve contactjes waren er allemaal weer




Andere vraag dan anders is het topic voor niets:

Mijn laptop waar ik eerder altijd mee syncte is kapot, betekent dit in principe dat ik nooit mn muziek meer kan syncen etc zonder dat ik alles wat er al opstaat kwijt ben (en dus de andere dingen zoals contacten en apps)? Of zijn daar foefjes voor?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle contacten kwijt! frankyman iPhone algemeen 18 07-10-13 09:29
Alle contacten kwijt El_Rutgero iPhone algemeen 0 14-04-11 15:16
Opeens alle contacten kwijt kingkitesurf iPhone algemeen 8 15-04-10 22:52
alle programma's kwijt! jellereinink Archief 9 20-03-09 21:47
Alle Games Kwijt! Jorano iPhone Games 4 11-09-08 11:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:33.