iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Mac OS X: iTunes vindt een iPhone die er niet is (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/84393-itunes-vindt-iphone-niet.html)

KK001 08-02-11 19:18

iTunes vindt een iPhone die er niet is
 
2 Bijlage(n)
Sinds gisteren opeens iets heel raars en het blijft nu ook maar terug komen.
Als ik iTunes opstart krijg ik meteen de volgende melding:

iTunes heeft een iPhone aangetroffen waarvan de herstelmodus actief is. U moet deze iPhone herstellen voordat u deze kunt gebruiken met iTunes.

Het vreemde is nu dat ik helemaal geen iPhone aangesloten heb, op het moment dat ik wel mijn iPhone aansluit komt hij er netjes bij te staan maar toch zie ik dan links in de kolom dat er nog een iPhone is.

Heb de Mac al opnieuw opgestart en ook al een keer alle kabels verwijderd, maar de melding blijft maar terug komen.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt

pclahsen 08-02-11 19:53

Raar hoor! Ik zou overwegen iTunes helemaal te verwijderen, inclusief alle Apple USB drivers (even zoeken op internet hoe je iTunes helemaal moet verwijderen, en wel even je muziek backuppen) en opnieuw installeren. Maar ik ken deze fout niet en misschien hebben anderen nog tips?

Guest-20180925190238 08-02-11 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pclahsen (Bericht 639489)
Raar hoor! Ik zou overwegen iTunes helemaal te verwijderen, inclusief alle Apple USB drivers (even zoeken op internet hoe je iTunes helemaal moet verwijderen, en wel even je muziek backuppen) en opnieuw installeren. Maar ik ken deze fout niet en misschien hebben anderen nog tips?

We zijn met OS X bezig en niet Windows. In OS X moet je helemaal niets verwijderen.

Die spook-iPhone is ontstaan tijdens een jailbreak of een herstel. Verwijder die spook-iPhone uit iTunes door er rechts op te klikken en dan verwijderen (bij mij is dat "eject" - ik heb OS X in het Engels) kiezen.

Sluit iTunes af. Als je iTunes nu opnieuw opstart is die spook-iPhone er weer, dus dat gaan we niet doen. Herstart Uw Mac en start dan iTunes op en weg is de spook-iPhone.

KK001 08-02-11 20:10

Thnx, de tip van timosha heeft gewerkt!
Heb inderdaad eergisteren de iPhone van mijn vriendin voorzien van een JailBreak misschien dat het daar door kwam.
Het is nu opgelost

Guest-20180925190238 08-02-11 20:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KK001 (Bericht 639507)
Thnx, de tip van timosha heeft gewerkt!
Heb inderdaad eergisteren de iPhone van mijn vriendin voorzien van een JailBreak misschien dat het daar door kwam.
Het is nu opgelost

OS X is simpel niet waar ;););)

pclahsen 11-02-11 13:13

Dus het was een OS X probleem! :d

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 639513)
OS X is simpel niet waar ;););)


Guest-20180925190238 11-02-11 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pclahsen (Bericht 640557)
Dus het was een OS X probleem! :d

Nee, een Jailbreak probleem :d:d:d Maar in OS X is dat probleem simpel op te lossen :d:d:d

Royofzo 11-02-11 13:50

iPhone 5? :P:P

YouTube - The New Iphone 5 Parody


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:16.